Positieve ovulatie test maarrrr

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Theetj, 30 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Theetj

Theetj Actief lid

3 jan 2014
    112
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag dames,
    Ik heb 3 weken geleden een curettage gehad, het vruchtje leefde niet meer met veel verdriet een curettage ondergaan.
    Vandaag voelde ik helse steken in me lies net een ovulatie test gedaan en hij was positief. Maarr dus nu bloed ik nog steeds sinds mijn curettage soms stopt het even een halve dag dan begint het weer het is niet zoveel. Zouden jullie gemeenschap hebben of afwachten totdat de menstruatie opgang komt? Alvast bedankt

2. Starry

Starry VIP lid

6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Ik zou wachten meid i.v.m. infectie gevaar..

3. Theetj

Theetj Actief lid

3 jan 2014
    112
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ook al stopt het een beetje? Volgens ons geloof mag je tijdens je menstruatie geen gemeenschap hebben maar nu in mij geval weet ik het echt niet.

4. Starry

Starry VIP lid

6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Bij mij hadden ze aangeraden om weer gemeenschap te hebben als het vloeien helemaal gestopt was. Kan het zo zijn dat je misschien nog hcg in je hebt en daar je ovulatie test op reageer? Of heb je inmiddels al een wijten zwangerschapstest gehad na je miskraam?

5. Beertje13

Beertje13 Niet meer actief

pas seks hebben als het bloeden voorbij is. is mij geadviseerd

6. Theetj

Theetj Actief lid

3 jan 2014
    112
    0
    0
    NULL
    NULL

Eerlijk gezegd heb ik geen zwangerschapstest gedaan, ik had ovulatiepijn daarom heb ik een ovulatietest gedaan.

7. Theetj

Theetj Actief lid

3 jan 2014
    112
    0
    0
    NULL
    NULL

Dan wacht ik het even af.
    Dank jullie wel

8. boefje1983

boefje1983 Actief lid

11 apr 2014
    356
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou wachten tot het bloeden voorbij is.. De kans op infecties is erg groot.

Deel Deze Pagina