welke zwangerschapstest 6 dag voor nod.

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by bemy, Jun 10, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. bemy

bemy Bekend lid

Oct 20, 2007
    711
    0
    0
    Hallo Dames,

Op internet kun je testen bestellen die je 6 dagen voor je nod kunt gebruiken. Maar ik moet er vandaag nog een hebben i.v.m. een kijkoperatie die ik morgen heb.

weet iemand of er bij een bekende apotheek die testen te koop zijn ? zoja de welke ? bij clearblue staat dat die te gebruiken zijn 4 dagen voor nod.

alvast bedankt

2. Dorianne

Dorianne Fanatiek lid

Oct 27, 2009
    1,608
    1
    0
    gehandicaptenzorg
    kruidvat 2 voor 5

ik heb die van zwanger en kids gehad 6 dagen voor nod en geen streep, met kruidvat 2 voor 5 wel een streep...

3. Jatobe

Jatobe Fanatiek lid

Jun 9, 2013
    1,868
    2
    38
    ja, da's je enige optie.

4. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Geen predictor early!!!!!
    Idd kruitvat 2v5

5. Jippie

Jippie VIP lid

Feb 3, 2007
    11,784
    776
    113
    Geen enkele test is zo vroeg betrouwbaar. Als je zekerheid moet hebben vanwege een operatie zou ik vragen om een bloedonderzoek. In je bloed is een week na de eisprong al te zien of er iets gaande is. De uitslag van zo'n onderzoek is er binnen een paar uur, als het met spoed behandeld wordt.

6. Esther15

Esther15 VIP lid

Apr 20, 2006
    7,918
    7
    38
    thuis
    Die uitslag kan er zelfs na een half uur zijn bij spoed, tenminste dat is mijn ervaring.
    En ik persoonlijk zou dat ook doen.
    Het kan natuurlijk zijn dat de test het nog niet op pikt als je zwanger bent en je wilt geen risico nemen neem ik aan.

7. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

Dec 21, 2011
    17,861
    14
    38
    Gewoon afwachten,6dg voor nod is nog veeeeels te vroeg.
    Die van 6dg voor nod gaven bij mij ook negatief aan,zelfs 4dg voor nod dus vind ze niet fijn!

8. Peetj

Peetj Bekend lid

May 28, 2013
    753
    0
    0
    Idd veel te vroeg. Ik was deze keer al 7 dagen voor NOD gaan testen, zelf de vroege dipsticks bleven negatief..
    Uiteindelijk testte ik pas 3 dagen overtijd positief!

Share This Page