Hallo even een nieuw account ivm herkenning. Ik heb een test gedaan omdat ik last heb van krampen en pijn in de rug hier kwam een lichte streep op te staan. Na een tijdje droogde het op was het iets duidelijker te zien. Wel moeilijk op de foto te krijgen. Ik gebruik medicatie die ik niet mag slikken als ik zwanger ben. Wat is jullie mening over deze test? Hij is paars opgedroogd en hoef niet te turen om de streep te zien.
Ik ben niet hoopopeenbaby als dat je vermoeden is. Dit is mijn eerste test in jaren. Bedankt voor de reacties. Als de test positief blijkt te zijn is het zeker niet gepland en eigenlijk ook helemaal niet handig.
Echt niet aanvallend bedoeld, maar als het helemaal niet gepland en handig is....., wat voor anticonceptie heb je dan gebruikt? Ik denk wat te zien, maar bij dit soort tuurtwijfelstrepen raad ik altijd aan een CB Digitaal te doen, desnoods pas op je NOD. Gelijk duidelijkheid!
Uhm, ik heb ook weleens een 2e account geopend omdat ik niet wilde dat mijn zusje wist dat ik weer zwanger was (hoopte dat het goed ging en ik haar kon verrassen) en daar had ik echt geen toestemming van beheer voor nodig hoor. Gewoon destijds op het emailadres van mijn werk gedaan. of op een hotmail die ik amper gebruikte. Weet ik niet meer. Maar anyhoe: Zoveel emailadressen als je hebt zoveel accounts kun je aanmaken. isse simpel. Nu weer ontopic: ik zie je streepje wel. Maar ik plas het afgelopen jaar gemiddeld op bijna elke KV-test vage streepjes en ik ben echt niet zwanger, dus ik zou inderdaad een CB doen! Dan weet je het zeker!
Klopt. En ik ben aan de prikpil maar de medicatie die ik neem zorgt ervoor dat deze minder of onvoeldoende betrouwbaar is.Een condoom is in deze geen optie ivm allergie en een alternatief voor die medicijn is er (nog) niet.
Eergister weer een heel licht streepje, al zie ik hem hier zelf niet echt al kantel ik mijn scherm elke kant op maar op mobiel best duidelijk. Moeilijk foto's maken van die dingen. Anyway ik heb meteen bloed laten prikken omdat de huisarts na het zien vd tests ook duidelijkheid wilde. Mijn hcg is 0.5 dus niet zwanger.