beginnen met ovulatietesten

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Oermoeder, Sep 23, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Oermoeder

Oermoeder Actief lid

Oct 24, 2011
    321
    0
    16
    Hoi hoi,

Ik wil deze cyclus eens gaan beginnen met ovulatietesten.
    Ik heb vandaag een setje besteld bij Sensitest. Zijn dat betrouwbare testen?

Heeft iemand foto voorbeelden van hoe je aan een rijtje ovulatietesten kan zien of je eisprong eraan komt?

Alvast bedankt! :)

2. mamabri

mamabri Niet meer actief

Ja, sensitest is betrouwbaar (hier wel) Ik heb nu zelf zwanger en kids besteld,die zijn een stuk goedkoper.

Als het goed is, zit er een kaartje bij met voorbeelden van wat wel en niet positief is.

3. Evira

Evira Fanatiek lid

Feb 18, 2011
    1,533
    0
    0
    Ik vind voor mezelf de normale ovutesten van Sensitest het fijnst. De gevoelige vind ik verwarrend.
    Ik heb ook zwenk testen gebruikt, maar vind ze niet zo prettig, als zijn ze iets goedkoper.

4. Romilda

Romilda Actief lid

Aug 19, 2013
    186
    0
    0
    Kruidvat
    Omgeving Rotterdam
    Ik ben echt heel blij met de zwanger en kids ovutesten en echt lkr goedkoop!ook kreeg ik er drie zw testen!
    Ik heb deze maand een knal streep mogen ontvangen!;)
    Groetjes romilda

5. Oermoeder

Oermoeder Actief lid

Oct 24, 2011
    321
    0
    16
    Bedankt voor jullie reacties!

Ik heb nu de normale ovulatietesten besteld bij sensitest. Het zijn er 9. Dus volgens mij voor één cyclus... Toch?
    Als het nodig is bestel ik de volgende keer bij zwanger en kids (welke website?)

Ik ben benieuwd!

Ik moet eens gaan berekenen wanneer ik met de ovulatietesten moet beginnen.

6. JackyiRo

JackyiRo Actief lid

Mar 23, 2012
    218
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik lees ff mee, heb vandaag de gevoelige ovulatietest van Sensitest binnengekregen en meteen geprobeerd. Ergens had ik het idee dat de gevoelige variant beter zou zijn maar volgens mij houd ik mijzelf hiermee voor de gek. Bovendien zit er iid een kaartje bij met voorbeelden maar dit wijkt volgens mij toch weer af van de gebruiksaanwijzing. Meiden met ervaring?

7. JoyofLiving

JoyofLiving Fanatiek lid

Apr 10, 2013
    2,571
    0
    0
    Dat zijn toch de testen met groene dop? Die heb ik ook een keer gehad, maar die zijn wel heel gevoelig waardoor ik altijd een streepje had. Deze test moet trouwens wel echt knallen om het postiief te noemen, dus teststreep donkerder dan de controle streep. En na de positieve test bleef ie ook nog lang donker waardoor ik weer twijfelde, maar gebruikte daarnaast CB voor bevestiging en die was dan 2 dagen later weer negatief waardoor ik zeker wist dat mijn eitje gesprongen was.

Ik vond zwanger en kids wel fijner omdat ze iets minder gevoelig zijn en je dus een positieve test er echt goed uit haalt. De website is Aanbiedingen zwanger worden  - Zwanger & Kids

8. Roxy1985

Roxy1985 Niet meer actief

Ik heb die van de etos hoe zijn die?

9. MrsMe

MrsMe Lid

Jul 10, 2013
    97
    0
    0
    België
    Wij vonden die van CB Digital het beste, omdat die ook echt duidelijkheid geeft. Enorm nadeel is de kostprijs natuurlijk...
    Wij deden eerst een aantal dagen Sensitest en daarna CB Digital, om de prijs wat te drukken. :)

10. JackyiRo

JackyiRo Actief lid

Mar 23, 2012
    218
    1
    0
    NULL
    NULL
    Nou die van CB zijn echt prijzig ja, jee! Ik gebruik nu 2 dagen de Sensitest gevoelige variant en heeeeeeel licht verschijnt er een streepje. Terwijl ik toch echt deze week mn ei verwacht...

11. Sheba84

Sheba84 Niet meer actief

Ik heb ze ook van zwanger&kids. 50stuks + 3 zw testen voor 26,95.
    En ik heb zondag een knalstreep gehad.
    Ik ben er echt tevreden over :)

12. Oermoeder

Oermoeder Actief lid

Oct 24, 2011
    321
    0
    16
    Zo, heeee, ja, ik ga de volgende keer ook maar eens bij Zwanger&kids bestellen!

Share This Page