FF mijn "EI" kwijt, komt dit bekend voor?

Discussion in 'Zwanger worden' started by schaapje84, Feb 16, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. schaapje84

schaapje84 Fanatiek lid

Nov 22, 2008
    1,309
    0
    0
    Hoi Dames,

Wij zitten in middels in ronde 7, nu dacht ik vorige maand het is raak, door 2 x rose slijm gehad te hebben een week lang bruine afscheiding... maar toen toch ongi...

Nu ben ik al vroeg weer begonnen met de ovulatie testen vanaf dag 10 al, en nu zitten we op dag 17, zeker 2/3 x per dag getest met 4 uur urine ophoud en geen ochtendurine, extra weinig gedronken.... heb helaas geen positieve in handen gehad, in tegendeel, ze zien er allemaal vrijwel hetzelfde uit!

alle 17 de ovulatietesten zien er echt bijna hetzelfde uit, minimaal verschil, maar geen 1 donkerder dan de controlestreep (zijn trouwens mat care testen)

Wel heb ik gelukkig ook mijn slijm goed in de gaten gehouden dag 13, 14, 15, 16 had ik een opbouwend slijm (transparand en draderig) gister had ik heel veel draderig slijm, en vandaag helemaal niets meer.

Heeft er iemad ook dit soort ovulatietesten gehad?

Zou wel fijn zijn om te horen of iemand dit ook mee maakt.

2. Lucia

Lucia VIP lid

Sep 6, 2005
    12,287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Ik ben zelf heel tevreden over de Matcare testen...

Hoelang is je cyclus normaal?
    Het kan zijn dat je luteale fase (tijd van ei tot ongi) iets korter is, en dat je daarom je ei nog niet gevonden hebt...

3. elisa83

elisa83 Bekend lid

Feb 15, 2009
    773
    0
    0
    ik heb vorige maand ook ovutesten gebruikt, maar kreeg ook geen streep. ik heb wel mijn eisprong gehad(althans dat denk ik dan), want dan verlies ik altijd prop slijm.

4. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

ik was heel tevreden over de matcare testen... misschien moet je ei nog komen?

proppen slijm had ik altijd vlak voor of vlak na mijn ongi. tegen mijn ei aan werd het slijm overvloeding, dun en kon ik er draden van trekken. dat hoort ook zo, want dat slijm geleidt zaadcellen je baarmoeder in.

5. anna123

anna123 Fanatiek lid

Feb 12, 2009
    2,021
    0
    0
    Hi!

Ik heb vandaag op dag 17 pas een positieve ovu test gehad! Begon me al zorgen te maken, maar vandaag dus EINDELIJK een positieve test! was ook al vanaf dag 11 begonnen enzo.. maar je ziet, sommige zijn gewoon wat later dan gemmiddeld!

x

6. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

kan prima hoor, mijn ei was ook altijd erg laat (dag 17/18 ) en ben er heel erg zwanger mee geworden.

Share This Page