Rare ovulatie testen

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Bailief, 6 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bailief

Bailief Niet meer actief

Hoi dames,

Graag jullie mening...
    Dit is de tweede maand dat ik ovulatietesten gebruik, heb mijn ovulatie duidelijk iets meer dan anderhalve week geleden gehad. Mijn nod is a.s. vrijdag. Nu ben ik net als vorige maand aan het doortesten met de ovulatietesten tot aan mijn nod, uit nieuwsgierigheid. Ik heb deze maand natuurlijk al 2 positieve testen gehad en ook blanco testen. Maar nu heb ik iets raars:

Op 4 dagen voor mijn nod verscheen er een 2e streepje op de test
    Op 3 dagen voor mijn nod was de streep dikker en mag ik het (geloof ik) als positief zien
    Op 2 dagen voor mijn nod (vandaag) is de streep weer lichter. Zie de foto, het is van boven naar beneden.

Vorige maand waren mijn ovu testen gewoon blanco voor mijn nod. Ik heb elke dag rond dezelfde tijd getest en nadat ik al wat gegeten en gedronken had.

Jullie hebben natuurlijk geen glazen bol, maar is het gek dat ik dit vreemd vind of zie ik spoken?

Bekijk bijlage 304428

2. Krissie85

Krissie85 Niet meer actief

Dit zou betekenen dat je of een latere eisprong hebt of heel kort zwanger bent geweest. .

3. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Zijn niet positief.
    En helaas een positieve ovutest rond nod, wil niet altijd wat zeggen.
    Ik heb meerdere malen echt knal positief dag voor nod gehad en toch echt niet zwanger.
    Gebruik ovutesten om je ei te vinden en niet vlak voor nod voor eventuele zwangerschap.
    Je maakt jezelf alleen maar gek.

4. Bailief

Bailief Niet meer actief

Bedankt voor jullie reacties!
    Ik gebruik ze ook niet om een zwangerschap op te sporen, daar zijn natuurlijk andere testen voor. Maar meer om echt een goed inzicht te krijgen in mijn cyclus, en dit vond ik zo raar, vandaar.

Aangezien jij wel eens positieve testen hebt gehad voor je nod Jane, zal dit wel normaal zijn ga ik maar van uit.

Deel Deze Pagina