testjezelf.nu zwangerschapstest ervaring gevraagd!

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Ramona82, Aug 21, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ramona82

Ramona82 Fanatiek lid

Feb 9, 2007
    1,198
    0
    0
    Huismama
    Limburg
    hoi dames....ik heb afgelopen dagen met die tests (cassettes) getest en gaf licht positief.....wie heeft hiermee getest en zie je altijd een streepje?????
    heb 3 testen gedaan ..allemaal hetzelfde...heb zelfs de fabrikant gebeld..die zegt zwanger:$
    (even extra uitleg) 3 mnd geleden heb ik de laatste x sex gehad.....
    groetjes van Ramona

2. Nen87

Nen87 VIP lid

Sep 17, 2008
    6,469
    10
    38
    Hoi Ramona,

Ik wil je niet teleurstellen, maar als jij 3 mnd geleden voor het laatst sex hebt gehad, zou je dus nu ongeveer 2.5 maand zwanger moeten zijn. Dan moet het streepje er volgens mij echt afknallen en niet heel licht zijn.. Ben je na de laatste keer sex niet meer ongesteld geweest?

Ik test op heel veel tests vaak met lichte streepjes (kv 2 voor 5, sensitest dipstick, babyboom zw test...) Ik geloof er niet meer in.

3. Ramona82

Ramona82 Fanatiek lid

Feb 9, 2007
    1,198
    0
    0
    Huismama
    Limburg
    ik gaf toen nog bv....daarna ben ik begonnen met pil..was nog niet ongi geweest...nu alleen 2 x een pil bloedingkje...

de dokter wilde geen bloedtest doen omdat de termijn al te lang was....krijg dinsdag een echo

4. Ramona82

Ramona82 Fanatiek lid

Feb 9, 2007
    1,198
    0
    0
    Huismama
    Limburg
    is misschien handig dat jullie ff kijken

5. Anna84

Anna84 Fanatiek lid

Jan 20, 2009
    1,011
    1
    0
    Docente Engels
    Limburg
    Heej Ramona..

Ze zien er inderdaad wel posi uit, maar als je 3 maanden geleden voor de laatste x sex gehad hebt, vind ik dat ook een beetje vreemd (die testen dan he ;) ).. weet je zeker dat er niet op een of andere manier toch soldaatjes naar binnen zijn geslopen..?? een druppel is soms al genoeg..al is 't maar voorvocht ofzo..

Poeh..misschien even je ha bellen ofzo? Vooral omdat je weer gewoon aan de pil bent..

Liefs,
    Anan

Share This Page