Hi meiden! Donderdag had ik een positieve test met de clearclue met zwangerschapsindicator. Deze gaf 3+ weken aan. Ik na zitten kijken aan de hand van mijn cyclus etc en dat zou allemaal precies kloppen! Nu deed ik vrijdagochtend nog even een test ter bevestiging (ook clearblue met zwangerschapsindicator) en deze gaf niet zwanger aan! Pfff! Nu had ik die nacht wel diarree gehad, maar goed wist niet of dat invloed kon hebben. Toevallig moest ik later die dag naar de dokter dus heb ik het hele verhaal uitgelegd. Zij zei dat een test eerder fout negatief geeft dan positief en dat ik volgende week pas weer moet testen om te kijken wat nou de echt uitslag is. Toch heb ik nog 'stiekem' twee testen gedaan (predictor&standaard clearblue) en ook deze gaven beide negatief. Wachten is zooo moeilijk! Die donderdag had ik mn plas wel extreem lang opgehouden omdat ik 's ochtends eerst nog die testen moest kopen en ik echt graag met ochtendurine wilde testen. Ik ben wel echt super moe steeds en heb last van misselijkheid. Ik ben nu super aan het twijfelen en wordt gek van de onzekerheid! Aangezien er nog steeds geen ongesteldheid ook is te bekennen. )ik had dinsdag ongesteld moeten worden) Ook spookt steeds 'miskraan'door mijn hoofd, maar ik weet niet of je dan juist bloed moet verliezen ofzo! Wie weet raad?! Alvast bedankt!
Wat vreemd! 3+ betekend dat je eigenlijk al een week of 7/8 zwanger zou zijn, ja en als het zo vaak negatief is nog erna denk ik dat je niet zwanger bent, anders misschien een bloed test laten doen? sterkte in ieder geval
@ Lad Bij 3+ ben je 5 weken (of meer) zwanger bij een cyclus van 28 dagen. Nu is mijn cyclus 33 dagen dus zou ik toen 4 weken en 2 dgn zijn en dat zou allemaal precies kloppen, maarja...nu weet ik het niet meer! Bedankt voor je reactie!
dat is vervelend zeg dat je nu zo in onzekerheid wordt gebracht door die testen... hmm. ik dacht ook dat een test eerder fout negatief dan fout positief gaf maar als je dan nog eens 2 testen doet.. en heb je die kruidvast 2 voor 5 euro geprobeerd? daar heb ik wel heeeele goeie ervaringen mee en velen met mij hier geloof ik. succes en ik duim voor je!
wat vervelend.. ik zou ik indd die van kruidvat 2v5 ff doen, mocht die negatief zijn, zou ik er maar rekening mee houden dat het niet (meer) zwanger is.. wat ik natuurlijk niet voor je hoop
Mmm wat vreemd? Predictor zou ik niet meer doen die geven nogal vaak vals positief aan! Ik zou ook eens de kruidvat 2 voor 5 euro doen meid... Ik neig bijna naar dat die eerste vals positief was maar dat heb ik nog nooit gehoord!! Eigenlijk kan deze geen vals positief geven.....is er geen koopzondag bij jullie?
Als je afgelopen donderdag met CB 3+ test kan het toch niet zo zijn dat je na een eventuele mk (wat ik niet voor je hoop meis!) nu al negatief test? Hcg is toch niet 1-2-3 weg? Ik zou aandringen op een bloedtest bij je ha.. xleo
Dank je wel voor al jullie reacties meiden! Vanochtend zaten de emoties zo hoog! Ook omdat ik er behalve met mijn man, met niemand over kan praten. Het voelt echt even goed om er met jullie over te "praten"
Hee meid, wat vreemd. Ik zie dat al veel meiden gereageerd hebben, dus kan niet zo heel veel meer toevoegen. Zou inderdaad morgen ook nog een testje proberen!
@wendy2010 Ik vind het nog steeds raar en spannend. Heb niet meer getest. Ik ga maar proberen de raad van mn dokter op de volgen en woensdag ofzo weer testen. Als het lukt hoor!! Want ik vind wachten zo moeilijk. Nu heb ik weer ff een sterk moment zeg maar, maar dat wisselt ook nog weleens snel. Mijn man was eerst super blij. Had de Zwanger 3+ test nml op zijn verjaardag. Nu vind is hij ook onzeker... Jij bent nu 6 weken zwanger zie ik. Spannend meid!! En gefeli natuurlijk!
dank je wel... ja klopt... vorige keer ging het bij 6.5 wkn fout dus zal een spannende week worden voor ons.. maar ook voor jullie dus! nou veel succes met wachten en testen woensdag.. misschien is het idd maar beter ook om te wachten (als je dat op kunt brengen) want dan heb je wel meer zekerheid dan wanneer je vandaag of morgen al weer zou testen. nogmaals: succes!
Ik zou morgenochtend gewoon testen met KV 2 voor 5 euro. Ik heb hier ook goede ervaringen mee. Er zijn nu al heel wat dagen voorbij na de positieve test. Als je zwanger bent zou deze te.st positief moeten aangeven. Sterkte
sluit ik me eigenlijk wel bij aan ja.. de kv2v5 zijn echt wel goed... als je al een hele lichte streep ziet is ie pos.. zie je niks, ook niet met een beetje fantasie, dan is ie negatief.. dan is ie echt wit wit wit. van alle testen die ik geprobeerd heb vind ik die er echt met kop en schouders boven uit steken.
hey ze hebben wel gelijk die kv 2v5 zijn idd super goed zou gewoon nog is proberen met die van kv groetjes susanne