Ik heb toch een test gedaan van clear bleu kon gewoon niet wachten. Maar zit nu met een vraag. Hij gaf als antwoord niet zwanger. Maar toen ik die stik verwijderde zag ik dat er wel een heel licht streepje naast staat? beginnent zeg maar. Heeft iemand dat eerder gehad? groetjess *Edit moderator: topic verplaatst*
ik heb dat ook een keer gehad (niet om je te ontmoedigen) maar toen was ik ook niet zwanger. er staat ook op de gebruiksaanwijzing dat je dat staafje niet als test mag zien.
Niet naar de streepjes kijken van een digitale test! Bij twijfel gewoon over een paar daagjes nog eens testen...
ik zal inderdaad over een paar dagen nog eens testen. Misschien een "gewone" zw test met streepjes. ervaring van een vriendin is dat de digitale pas echt zwanger aangeeft, als de streepje duidelijk genoeg zijn. Succes
hoi heb vandaag met kruidvat getest 1 voor 7 euro je moest hem binnen 10 minuten af lezen dus jah eerst dacht ik er is niks te zien, maar dat ik echt goed kunnen kijken zag je heel heel licht een streepje beetje blauw achtig, dus ja ik wist het niet. ik ging ff douche en hij lag er nog, dus ik ging even kijken nog en toen zag ik hem tog beter maar dat was iets langer dan die 10 minuten wat denken jullie, het is ong 2a3 dagen voor me nod
Streep is streep zou je zeggen Noa. Ik had helemaal geen streep vorige keer na uren dus die streep komt er ook niet als je niet zwanger bent. Zou over 3 dagen nog een test er tegenaan gooien als ik jou was! Good luck.
oke ja ik doe hem sowieso dinsdag nog, want dan gaat me vriend weg vooor een aantal weken, dus ik zou erg blij zijn als hij dan wat feller gekleurd is. ik dacht mischein een indroog liijntje maarja dat zou wel heel raar zijn dan tog? dus jij heb noog nooit een streepje gehad dat je niet zwanger was
Bij de digitale mag je niet naar de streepjes kijken. Er staan vrijwel altijd 2 strepen daarop. En als je al naar die strepen kijkt moeten ze echt ervanaf knallen wil je wel zwanger zijn. En dan geeft ie ook gewoon ZWANGER in het venster. Als je naar de streepjes wil kijken kan je beter een goedkope test kopen. Ik hoop voor je dat die ook 2 streepjes geeft, want daar betekend het wel wat op
ja had ook die goedkopere zeg maar, hij was wel te zien, dus hoop dat het deze keer raak mag zijn. ik houd jullie op de hoogte
hai Noa (mooie naam, z heet mijn jongste) ik had 4 dagen voor NOD ook ene heeel lichtblauw streepje, volgende dag weer, MAAR, di goedkope van kruidvat was een iets duidelijker roze streepje te zien en de dag daarna (1 dag voor NOD) gene twijfel meer mogelijk, het klinkt alsof je zwanger bent hoor!
streepje is een streepje, zo kort een indrooglijntje na testen, lijkt me niet. Ik hoop dat je idd dinsdag meer duidelijkheid heb! (ik kan volgende week weer testen............pfffffffffffff duurt zooooooooooooooo lang!) anders ronde 11 in bah successsssss
ja hij was echt heel licht hoor, na 5 min. maar ff later dan 10 minuten zag ik hem beter en zo is die ook de hele ochtend geweest zeg maar dus ik hoop het zou ik wel erg leuk vinden
ja ik dacht ech zo ding krijg van een indroog lijntje hihi. ik ga zo maar ff naar de kruidvat en dan kan ik morgen ochtend test. hopelijk heeft moeder natuur me nu eindelijk het gegund
ronde 4 ik heb 2 maanden gelede een miskraam gehad. dus vandaar. ik heb vandaag getest en zag meteen een streep opkomen niet super blauw nog maar hij was goed te zien, en hoefde dit keer niet me vergroot glas te gebruiken.
Hoi Noa307, Dat is toch positief lijkt me. Een streep is toch een streep? @ Wannabemommie, hoe gaat het met jou? Lees dat je 2 dagen overtijd bent. Spannend. Liefs 1ste wondertje.
Ben maandag op dinsdag ongie geworden (weten jullie welke dag ik dan als eerste cyclus dag aan moet houden )