Hoihoi. Aangezien de prijs wel interessant is vroeg ik me af of iemand ervaring heeft met deze online shops en de testen?
Ik niet. Alleen ik zou ze daar niet bestellen gewoon omdat ze zo lang onderweg zijn. Ik zou hopen ze niet meer nodig te hebben tegen dat ze bezorgd worden
Zonder dat manlief het weet zijn we deze ronde al bezig maar wilde voor de zekerheid voor na onze vakantie bestellen.. ik heb meestal mijn bestellingen binnen 3-4 weken
Ze zullen vast wel goed zijn. Maar als het uit China moet komen dan hoop ik dat je ze nog binnen krijgt voordat je moet bevallen. Ik heb nu al drie bestellingen bij Wish niet binnengekregen maar dat terzijde.
Dat vind ik dan weer een beetje raar... @bozoe Ik heb 1x bij wish besteld; stuk of 20 dingen ineens, werden allemaal apart bezorgd... Op 1 of 2 dingen na was t ook allemaal prul. Ik heb de app weer van mijn telefoon gegooid...
Ik heb ze gemaild dat ik niks had ontvangen (op de trackingcode stond wel afgeleverd) en ik kreeg gewoon mijn geld teruggestort dus dat was wel netjes. Ik heb de app nog wel op mijn telefoon maar vooral omdat ik die reviews hilarisch vind haha. Echt de meest gênante foto's zitten er tussen.
Ik heb heel veel testen besteld voor bijna niks uit Engeland! Donderdag besteld, dinsdag binnen! Via ebay.
Ehm, oke...... OT: Wish geen ervaring mee, maar als dat net als Ali Express wachten tot je een ons weegt betekent, kun je beter naar bijv Action gaan.
Geen ervaring mee, maar zou dan eerder Wondfo testen bestellen bij Z&K of Bol. Zijn hetzelfde als kv2v5. Wel heel bijzonder dat je man niet weet dat jullie alweer bezig zijn. Je kiest er toch sámen voor, lijkt me?
Ik zou t niet doen. Ik wacht nog steeds op mn bestelling bij Ali. 4 maanden geleden besteld. Volgens mij ontvang ik t niet meer. Niet erg, was 2 euro ofzo. Voor de lol. Ik vind sensitest en 2be sure ook niet zo duur eigenlijk.. weet niet wat jouw budget is.. misschien kan je daar een kijkje nemen?
Je man weet niet dat jullie bezig zijn? Misschien eerst je man vertellen waar jij mee bezig bent,en dan verder kijken...
Eh okay, apart.. Maargoed, hier was negatief ook echt wit en positief een streepje, ze bleven wel licht terwijl 'gewone' testen uit de winkel opliepen/knalden.
Lieve dames er staat in haar handschrift vanaf September gaan we voor een brusje. Ze is waarschijnlijjk 1 maandje eerder gestopt met de pil of iets anders..denk dat ze haar mannetje wil verassen mocht ze de 1e ronde al zwanger raken ! succes
Dan nog? Mijn man was niet blij geweest als ik "als verrassing" een maand eerder met de pil was gestopt, ovulatietesten had gebruikt en er echt voor was gegaan 'Maar' een maand eerder of niet: zo'n afspraak maak je naar mijn mening samen.
Meen je dit nou serieus? Iets groots als zwanger worden beslis je samen, mét je partner. We hebben het hier niet over een paar schoenen ofzo. Ik zou mij als man heel erg gepasseerd voelen.
Wat vind je raar??? Mn man zit er altijd ook bovenop en wil heel graag al een 2e maar ik wilde wachten tot na de vakantie.. ik hoop nu tijdens vakantie een mooie test te laten zien.. is dat raar of bedoel je wat anders
Wellicht had je dat meer kunnen specificeren in je berichtje Veelal zijn het namelijk de vrouwen die eerder willen dan de mannen. Vandaar dat men op deze manier reageerde