Testneuroot: bang voor mk, graag jullie mening!

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door wannaBmum, 13 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    Wat is dit voor test? Die komt toch uit de digitale CB? ik zie nu heel duidelijk de lijntjes als kv 2v5 is opgedroogd...ik hoef daarvoor niet in het licht te gaan staan. Kan ik er dan vanuit gaan dat ik zwanger ben?

2. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Nee, het is een Clearview Easy. (maar die schijnt eruit te zien als de binnekant van een digitale CB, die vraag kreeg ik ook al van anderen)

Zie je ook binnen de tijd lijntjes op de KV test? (is volgens mij namelijk wel een test die af en toe een indroogstreepje geeft)

3. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    he bah wat een onzekerheid!

4. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    Ja die lijntjes zie ik binnen de tijd!

5. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Ik zie een testje van 9-6 in je album, die is inderdaad wel icht positief. Heb je daarna nog getest??

6. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    Ik heb 11 juni getest en daar komt hetzelfde lijntje op te staan..niet donkerder en niet lichter..

7. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    HCG verdubbelt normaliter tussen 2-3 dagen. Kan me voorstellen dat het verschil tussen 9 en 11 juni misschien nog klein was.
    Had in mijn geval dus nu 8 keer zo hoog moeten zijn. Dat verschil verwacht je wel te zien op zo'n test.

8. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    En de kruidvat variant:
    (Nu lijkt 14/6 nog een tikkeltje donkerder, maar dat komt omdat 'ie nog niet helemaal droog is.)
    :)

9. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    Het ziet er in iedergeval wel positief uit allemaal..alleen raar dat ze dan niet donkerder worden?! Ben je van plan om een bloedtest te doen of niet?

10. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Moet eerlijk zeggen dat ik voor mezelf al vrij zeker ben dat het niet goed is. Als het niet doorzet bel ik volgende week de VK of de gyn. Vanaf 6 weken kunnen ze toch pas wat zinnigs zeggen...

11. Lolieken

Lolieken Fanatiek lid

1 jul 2008
    1.107
    1
    36
    brr meid... ik wil er geen uitspraken over doen maar ik ken dat gevoel en meestal is dat juist he. Zou het zo erg voor je vinden. :( Ik hoop dat ja alsnog mis bent!

Mijn gevoel is verraderlijk. Mijn innerlijke gevoel zegt dat het wel goed zit maar ik durf het niet geloven. Ik verlies al een week op en af wat bloed (roze, bruin) dat kan in mijn kopje niet goed zijn en toch zegt heel mijn lichaam wat anders en mijn "gevoel" dus ook. Morgen krijg ik een echo. Brr ben bang voor een heel zware opdoffer.

12. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    wannaBmum: Dat de testen nu al zo lang licht positief zijn ziet er inderdaad niet zo goed uit:( Maar ik hoop dat ik (en jij dus ook) het mis hebben!

Lolieken: Hoop echt op een goede echo morgen bij jou! Heb bij de zwangerschap van Nathan tot 9 weken bruinverlies gehad. De ene dag meer dan de andere. Bij mij ging het toen helemaal goed. Dat je testen beter worden en dat het niet echt doorzet lijkt mij wel een goed teken. sterkte

13. Jee wat naar dat de testen niet donkerder worden... Als ik heel eerlijk ben denk ik ook dat dat niet zo;n goed teken is. Vooral nu er zoveel tijd tussen zit. Ik hoop en duim natuurlijk heel hard dat ik het helemaal mis heb en dat je gewoon een hartstikke mooie zwangerschap mag hebben!!! Hou je ons op de hoogte?!

@Lolieken, ook hiet heel veel sterkte gewenst!

14. glimworm

glimworm Niet meer actief

probeer je niet teveel op die testen te focussen, je merkt nu zelf ook dat je er alleen maar gestressed(er) door raakt en dat is niet goed voor jou en je vruchtje, je hebt gewoon geen controle op hoe een zwangerschap zal verlopen, laat dit aan je lichaam over en vertrouw daar op, hoe moeilijk dat ook is.

15. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Lolieken: heel veel succes met je echo vandaag! Ik duim dat je een mooi hartje ziet kloppen! Hou ons op de hoogte?

Glimworm: proficiat met je zwangerschap. Natuurlijk heb je gelijk dat dat stressen niet goed is. Maar dat testen van de afgelopen dagen heeft voor mij alleen maar bevestigd wat ik zelf aanvoel. En zoals de andere dames al schreven, zoiets voel je op de een of andere manier toch vaak wel goed aan. Ik heb 1 maal een MA gehad bij bijna 12 weken. Maandenlang loop je je dan te verheugen op dat kindje in je buik en tegen jezelf te zeggen dat dat 'gevoel dat het niet goed zit' onzin is en voortkomt uit onzekerheid.
    Voor mij heeft het testen nu wat berusting gegeven. Ik ga me nu in ieder geval niet maanden voor niks zitten verheugen.

16. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    Meiden, hier een 3e kv 2v5 test met een licht streepje. Het streepje wordt al hij opdroogd wel donkerder als die in mijn album..kan ik dit nu als positief beschouwen?

17. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Lijkt me wel! Proficiat! Kun je een foto plaatsen?

18. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    Bedankt maar de test moet toch donkerder worden? Ze lijken veel op jouw testjes die je hier geplaatst hebt. Zal straks als ik weer thuiskom proberen een foto te nemen (mijn camera kan het niet zo goed in beeld zetten) ik moet nu naar mijn werk.

19. Wannabmum,hoe gaat het nu met je?

Pindakoek, ja lijkt me dat je ze als positief kunt zien! De dikte zegt in principe niks, tenminste dat is wat de vk en dokters etc zeggen. Maar uit ervaringen op dit forum denk ik dat ze wel donkerder moeten worden. Maar daar kan best wat tijd tussen zitten!

20. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Pinda: dat je test donkerder wordt klinkt wel hoopvol! Ik duim voor je!

Lolieken: En? Hoe is het gegaan?!?

Deel Deze Pagina