Testneuroot: bang voor mk, graag jullie mening!

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door wannaBmum, 13 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Lolieken: ik zie dat je elders hebt gepost dat je een hartslagje hebt gezien! :D Proficiat!

2. Lolieken

Lolieken Fanatiek lid

1 jul 2008
    1.107
    1
    36
    Dankjewel meid!!

Hoe is het met jou??

3. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Voel me nog wel verdrietig, maar stuk rustiger. Hoop dat het snel op gang komt. Die blauwe test van gister was zo goed als negatief, dus veel HCG zal er niet meer zijn. Hoop alleen dat het niet zo lang duurt als destijds met mijn MA :(

4. Lolieken

Lolieken Fanatiek lid

1 jul 2008
    1.107
    1
    36
    Oh meid 'k voel zo met je mee. :( Al ik dit lees komt het gevoel terug boven van februari. Het is zo rot, rot, rot en zo oneerlijk! Maar daar ben je niets mee natuurlijk. :( Ik heb woorden te kort. Heb in hetzelfde schuitje gezeten en dat maakt me bang voor de toekomst maar ik moet positief denken!

Dikke knuffels!!

5. WannaBmum, van mij ook een hele dikke knuffel. Ik had het afgelopen ronde ook helaas. Hoop voor je dat het nu snel komt, dat afwachten is om helemaal gek van te worden he:(

6. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Jullie zijn lief! Bedankt meiden!
    (stom genoeg voel ik me een hele pief als ik doe alsof er niks aan de hand is, maar als ik jullie lieve reacties lees, begin ik weer te brullen :( )
    Nou, ik ga mezelf een schop onder de kont geven en dan belachelijk vroeg naar bed. (manlief is toch verdiept in voetbal op tv...)

7. Hoe gaat het deze morgen met je?? (en laat maar lekker gaan hoor die tranen, ze moeten er toch uit he)

8. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Goed hoor, bedankt!
    Heb als ware testneuroot mog 1 testje gedaan vanochtend en die was bijna negatief.
    Gisteravond veel krampen gehad, maar geen druppel bloed te bekennen. Hoop dat het niet lang meer duurt.

9. Kan me heel goed voorstellen hoor dat je nog een testje hebt gedaan! Je hebt groot gelijk. Onzekerheid is om helemaal gek van te worden en nu weet je het tenminste... Hoop dat het snel mag komen nu, dit wachten is ook niks! Sterkte!

10. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    wannabemum: Sterkte!!!:(

11. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Dankjewel.

Jij van harte proficiat met je zwangerschap!
    Spannend! Wanneer mag je naar de VK?

12. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    Om even mijn testjes te laten zien: krijg het eindelijk een beetje duidelijk op de foto. In het echt zijn de streepjes nog duidelijker:

Vannochtend getest met Matcare en krijg ook een licht 2e streepje!

13. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Jeetje WannaB wat erg.. heel veel sterkte , had zo gehoopt voor je dat het goed zat.

14. Pindakoek, heb je normaal een regelmatige cyclus? Vind je testjes nog wel een beetje vaag voor de termijn dat je zwanger bent...

15. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    Mijn cyclus staat eronder. En zit nu op dag 34. Ik wacht het allemaal af heb wel kwaaltjes enzo. Waarom zou Kv 2v5 en Matcare een licht lijntje aangeven? Ik denk dat ik morgen een afspraak met de huisarts maak..ben nu erg verward :(

16. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Onze boef! :)
    Eindhoven
    @Pindakoek; je hebt je eigen topic toch geopend? Waarom moet je ze dan bij elk ander topic neer zetten..

17. Zinaa

Zinaa Fanatiek lid

28 mei 2010
    3.719
    22
    38
    En ze heeft ook al een ticker aangemaakt?

18. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Neeltje: op pagina 6 van dit topic had ik Pinda om een foto van haar testen gevraagd, zodat ik ze met de mijne kon vergelijken.

Pinda: vind de test inderdaad ook nog wel erg vaag. Zeker als je 9 juni al positief testte.

@all: sinds twee dagen veel kramp en buikpijn. Maar op wat minimaal spotting na, nog geen bloed. Hoop dat het nu niet meer lang duurt...

19. Wannamum, wat duurt het nou lang zeg... Hoop dat het snel doorzet (of toch niet???), zodat je weer door kan voor de volgende ronde!

En meiden, afgelopen ronde had ik ook een miskraam. Mijn testen bleven ook vaag en ik werd er helemaal onzeker van! Volgens mij heb ik mijn testen ook overal laten zien, je hebt zo'n onzekerheid en zo'n spanning, ik snap wel hoor dat Pindakoek zoveel mogelijk reacties wil, hopende op een beetje geruststelling!

20. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Marjolein: ik weet zeker dat het niet goed zit hoor, dus ik hoop inderdaad dat het snel doorzet. Juist dat het nu zo aanmoddert vind ik vervelend. Hoop dat mijn lichaam het gewoon zelf doet en dat het niet langer dan een maand duurt zoals bij mijn MA.

Net als jij en Pinda was ik vorige week ook wanhopig op zoek naar vergelijkbare testen en ervaringen van anderen. Liefst wil je natuurlijk iemand met 10 dagen lang vage testen, maar wel een banner die 36 weken zwangerschap aangeeft :) Ook al voel je zelf al wel aan dat zo'n testverloop niet goed is, je wilt gewoon je onzekerheid delen.

Deel Deze Pagina