Clomid en stemmingswisselingen?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Hailey2016, 1 okt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hailey2016

    Hailey2016 Actief lid

    10 jul 2016
    230
    29
    28
    Vrouw
    Ff klagen hoor..sorry!!
    Heb vandaag voor de eerste keer om 05:00 100mg clomid genomen, merk wel dat me lichaam er op reageert ik heb een dof gevoel in me hoofd/lichaam en vreselijk chagrijnig.. hoofdpijn en kan amper me hoofd draaien van de pijn in me nek..
    Maar het is voor een goed doel!
     
  2. Jenneke88

    Jenneke88 Fanatiek lid

    9 jul 2016
    1.754
    785
    113
    Natuurlijk mag je klagen. Je bent toentertijd begonnen met zwanger worden en je staat bijna twee jaar later nog met lege handen. Ik zeg: klaag maar gewoon eens lekker. Wie het niet wilt lezen, moet het topic maar wegklikken.
     
    Kangerootje en Hailey2016 vinden dit leuk.
  3. Hailey2016

    Hailey2016 Actief lid

    10 jul 2016
    230
    29
    28
    Vrouw
    Ahw wat lief..op me partner na ben jij de eerste die zegt dat ik mag klagen,me familie blijft telkens maar herhalen dat ik hier zelf voor kies en dat ik het allemaal maar voor lief moet nemen..tuurlijk hebben ze een beetje gelijk maar ik heb niet gekozen voor een verminderde vruchtbaarheid..ik heb al die tijd gedacht dat het gewoon pech hebben was dat het niet lukte maar dat komt dus door dat 1 eileider dicht zit,ik ga met een dubbel gevoel het traject in,zo bang dat het niet gaat lukken maar ik moet positief blijven denken!
     
  4. xElles

    xElles VIP lid

    24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Oh ik had het ook heel erg met Clomid.
    Vreselijk....

    Ik zou het echt op tijd aankaarten in het ziekenhuis. Ik had (volgens de arts) veel eerder moeten stoppen.. ben over gegaan op spuiten van Gonal F. 100x beter.
    Succes ermee
     
  5. Chocoladetaart

    Chocoladetaart Niet meer actief

    Ik slik nu voor de tweede maand Clomid 50mg en ik merk het ook zeker. Vanmorgen hoofdpijn, sneller geïrriteerd zijn, hartkloppingen, opvliegers, korter lontje.. gewoon sneller opgefokt.

    Klagen mag zeker! Hier kiezen we niet voor hè. ;) Vind het erg flauw en kort door de bocht van je familie door te zeggen dat je er zelf voor kiest. We hadden ook liever gewoon netjes binnen het jaar zwanger geraakt. Zonder deze ellende en al die rot hormonen. Sterkte meis!
     
  6. Jenneke88

    Jenneke88 Fanatiek lid

    9 jul 2016
    1.754
    785
    113
    Natuurlijk mag je klagen. Mensen die zeggen tot dat niet mag weten niet wat t is om elke maand weer die teleurstelling weer te moeten doorlopen. Ik heb ook een tijd gedacht dat er wel wat mis moest zijn. Maand in maand uit niet zwanger. Ik heb er 15 maanden over gedaan en toen ik na een jaar nog niet zwanger was, kon ik maar op heel weinig begrip rekenen. Een enkeling (met name collega's) die het wel begrepen, en degene die het niet begrepen spuwden geen onzin maar boden me gewoon een luisterend oor. En zo hoort t ook te zijn. Niemand vraagt erom dat t niet lukt om zwanger te raken. Het doet pijn, op meerdere vlakken. Ik voelde me niet "vrouw" genoeg. Dat ik ergens gewoon ontzettend tekort schoot. Uiteindelijk de onderzoeken doorlopen en ze hebben niks kunnen vinden. "Domme pech" noemde de gyn t. En hoewel er niks mis was, bleef me vanalles door mijn hoofd spoken. Gewoon iemand hebben waarmee je die gevoelens kan delen, die het begrijpt of probeert te begrijpen, helpt ontzettend veel. Dus klaag maar gewoon, want na bijna 2 jaar wil jij ook een keer die tweede streep hebben.
     
    Hailey2016 vindt dit leuk.
  7. JosjeM

    JosjeM VIP lid

    4 jun 2017
    10.700
    9.344
    113
    Vrouw
    Wauw! Wat een mooie en herkenbare reactie! Ben er even stil van...
     
  8. Hailey2016

    Hailey2016 Actief lid

    10 jul 2016
    230
    29
    28
    Vrouw
    Oké dan ga ik dat even aangeven,bedankt
     
  9. Hailey2016

    Hailey2016 Actief lid

    10 jul 2016
    230
    29
    28
    Vrouw
    Ja erg he..al die teleurstellingen en huil buien enz er omheen, maar ik ben heel erg blij met het forum hier en alle lieve woorden van jullie, ik waardeer het heel erg bedankt.
     
  10. Hailey2016

    Hailey2016 Actief lid

    10 jul 2016
    230
    29
    28
    Vrouw
    Hooo..daar ga ik weer tranen rollen over me wangen bij het lezen van dit lieve berichtje,we houden hoop en geven zeker niet op bedankt xx
     

Deel Deze Pagina