Onze dochter van bijna anderhalf hangt de laatste tijd erg in de buggy (maclaren quest). Het is net of ze heel erg onderuit gezakt zit, terwijl de buggy op de meest rechte stand staat. Toen we de buggy net hadden, toen was ze 8 maanden, zat ze er prima in, ook in de rechte stand. In de wandelwagen (bugaboo) zit ze keurig rechtop. We hebben de gordels verder goed afgesteld, niet te strak maar ook niet te los. Heb het idee dat ze zo niet echt lekker zit, want ze probeert soms zelf ook wat naar voren te gaan zitten. Iemand een idee wat ik hieraan kan doen?
Ligt volgens mij niet aan de buggy, mijn kindje hing namelijk ook altijd onderuitgezakt in de Koelstra buggy, nu heb ik een Prenatal buggy en daarbij is het precies hetzelfde... ik lees even mee misschien heb ik er wat aan.
Dat viel mij dus ook zo tegen van de buggy (dezelfde hier overigens). In de wandelwagen (bugaboo) zit ie tenminste goed rechtop. Het valt mij dan ook op dat ie in de buggy veel passiever is. Niets aan als je het mij vraagt.
Wat ideetjes: Soort van kussentje achter de rug? Benensteun omhoog? Het tuigje wat normaal over de schouders moet, nu onder de oksels/armen vastmaken. Dan kan hij/zij zelf wat naar voren gaan. Of die schouderbandje juist losser maken, zodat je hetzelfde effect hebt. Succes!
Wij hadden met ons dochtertje altijd hetzelfde. Altijd maar scheef hangen en mopperen in de buggy. Als we haar met de bugaboo meenamen hoorde we haar niet. En toen hadden we een prenatal buggy.