Hoi, Ik heb gisteren voor het eerste en ovulatietest gebruikt, omdat ik niet weet hoe mijn cyclus in elkaar zit nu mij spiraal gisteren is verwijderd. Ik heb sinds gisteren heel veel vruchtbaar, en rekbaar slijm, zelfs de dokter zei het. Ik heb even een ovulatietest gebruikt van de action. Er verscheen een licht streepje, maar verschijnt deze altijd bij de action testen, of is de eisprong dichtbij? Vandaag nog een test doen om te kijken of de streep veranderd is.
Ik heb altijd strepen gehad bij de action ovutestjes. Die waren trouwens wel donkerder als die jij hebt. Niet 1 keer een eisprong er mee opgespoord. Wat achteraf wel klopte omdat er gewoon geen eisprong was. Anders gewoon even extra klussen??
Oké ik lees zoveel wisselende vragen over de action testen sommige positief andere weer negatief. Rond 1100 ga ik weer proberen te testen dat is dezelfde tijd als gisteren. We klussen gewoon door en zullen afwachten hoe of wat. Alleen die onduidelijkheid na het spiraal is niet ideaal. Ik weet dat ik rond de week van 27 augustus nog licht bloedverlies heb gehad, en berekend met mijn cyclus voor het spiraaltje kwam ik uit op de berekening van mij ticker, en dan is het vermoeden dat mijn ei over twee dagen komt.
Gewoon even doortesten de komende dagen. Als je ziet dat de streep oploopt kun je er twee op een dag doen, dan mis je je piek zeker niet..
Bedankt, en wat is dan het beste om te klussen pas bij de piek, elke dag, of om de dag? Bij mijn vorige zwangerschappen nooit ovulatietesten gebruikt.
De Action testen daar ben ik niet over te spreken, kreeg altijd strepen maar nooit duidelijk, heb 6 maanden ermee zitten klooien en klopten echt nooit! Daarna Sensitest gekocht en die waren geweldig! Elke maand een knaller en exact 14 dagen later ongesteld, de 4de maand dat we ze gebruikten waren we zwanger.
Hier juist weer iemand die wel te spreken is over de action testen haha. Dus idd zelf bekijken hoe het bevalt. Het is afhankelijk van je cyclus duur wanneer hij knalt. De ene keer had ik maar vier testen nodig en de andere keer 25
Ik heb trouwens toen we onder behandeling stonden voor de tweede ook sensitest gebruikt op advies van de gyn. Die vond ik ook supergoed. Super duidelijk af te lezen.
Ik heb nu nog drie action testen, probeer het deze maand denk ik hiermee, en anders stappen we over. Vanmorgen een nieuwe test gedaan, en streepje is duidelijker dan gisteren. Zien jullie het ook?
Hij loopt op, ik gebruik de action testen ook , en die bevallen heel goed. Op de dag van ovulatie altijd een hele duidelijke donkere streep.
Hij loopt inderdaad op. Deze dagen doortesten! Hij kan er ineens zijn! Actiontesten doen t prima! Bij mij althans nu al 3 maanden een donkere streep tegelijkertijd met mijn ovu pijn en cervixslijm.
Ik begrijp niets van de testen, maar denk dat ik mijn eisprong al gehad hebt. Hieronder een foto van vier ovulatietesten: 12-09 is mijn spiraal verwijderd, en had ik vruchtbaar slijm, 13-09 had ik nog steeds vruchtbaar slijm, met kleine bloedsliertjes erbij (ws van het verwijderen van het spiraaltje) en was de ovulatietest iets donkerder dan de rest, maar nog niet even donker als de controlestreep. Vandaag is de test nog lichter dan gisteren, en was er net om 14.30 haast niets meer te zien. Ook is het rekbaar slijm verdwenen sinds gisterenavond. Vanmorgen had ik één keer bloedverlies bij het afvegen, na de grote boodschap En de rest van de dag alleen een licht roze veegje bij het afvegen, en niet elke keer als ik naar de toilet ga. Waarschijnlijk komt dit ook nog van het verwijderen van het spiraaltje denk ik dan. 12-09 hebben we geklust in de avond, dus dat zou goed uitkomen mocht mijn ei echt gesprongen zijn de 13e. Zou ik mijn eisprond 13-09 gehad hebben?
Idd waarschijnlijk rond de 13e. Als ik mijn eisprong heb, en test met de action testen hoef ik niet eens te wachten dan krijg ik meteen een duidelijke streep te zien, heel duidelijk bij mij.
Bedankt katee. Hij verscheen wel binnen de afleestijd. Dus hoop dat het klussen van de 12e zijn vruchten afgeworpen heeft. 😄 Op zich wel fijn om te weten dat ik kort naar het verwijderen van het spiraal een eisprong heb gehad.
Ja fijn om te weten dat je lichaam het 'doet' zeg maar Nou ik ben heel benieuwd ! Ik heb deze maand ook mijn eerste eisprong na de implanon gehad, dus ook spannend!
Je ei is nog niet geweest. Het kan echt wisselen wanneer hij springt. Ik had altijd op dag 13 positief en dag 14 eisprong. Deze cyclus pas dag 17 positief en dag 18 eisprong. Zou dus toch nog door testen.
Bedankt Jane, maar ik lees ook verhalen bij wie de actiontest niet donker wordt, en dat ze alsnog een eisprong hebben. Ik heb wel symptomen die ik rond de eisprong altijd heb, en die had ik rond de 13e ook. Ik kan nog wat testen bij gaan bestellen om nog meer te testen, even uitzoeken welke goed, en ook goedkoop zijn.