Hallo dames, Ondanks dat ik mijzelf plechtig beloofd had om niet te testen vóór nod heb ik dit toch gedaan...tot zover mijn principes haha! Maar ik voelde me zo anders: extreem moe, zere borsten, misselijk, heel vreemd tintelend gevoel in onderbuik, dat ik het eigenlijk wel wist. Had nog wat testjes en woensdag op 9 dpo gaf de kv test positief. Nu verder getest met action en volgens mij best een mooi resultaat voor 11 dpo, wat vinden jullie? Ik merk heel veel verschil met vorige zwangerschap, symptomen zijn heftiger aanwezig en denk dat ik innesteling heb gevoeld. Weet dat het nog alle kanten op kan gaan, maar toch ben ik al voorzichtig blij...
Gefeliciteerd!! Volgens mij lopen we bijna gelijk op Ik denk ook de innesteling gevoeld te hebben! Dit zijn de mijne van gister en vandaag
Je weet natuurlijk nooit wat er gebeurd, maar voor nu heb je 3 positieve testen en totaal geen indicatie dat er iets niet goed zou zijn. Dus ik zeg: ZWANGER!!!!! Dus van harte gefeliciteerd!!!!!!!!!
Bedankt voor alle felicitaties! Hoop dat het blijft zitten en inderdaad junior1; ik heb geen aanwijzingen dat het anders is, dus ik blijf positief! @ukkie1985: Wat toevallig dat we gelijk oplopen en gefeliciteerd met je positieve testen! Zien er goed uit! @dorri: Ik voelde op 9 dpo een soort menstruatiekrampen, maar dan warmer en een soort tintelend gevoel, allemaal in mijn onderbuik. Die avond test gedaan (bovenste in rijtje) en dus positief! Heb die nacht heel veel krampen gehad en die ochtend ook. Dacht eerst dat het misschien toch mis zou gaan, maar heb eerder miskraam gehad en dat voelde heel anders. Krampen zijn nu over, maar ik voel wel dat er wat 'gebeurt' in mijn buik.
newdawn! wij zaten samen in een andere NOD groep! wat leuk dat je zwanger bent! spannend binnenkort je eerste echo zie ik. veel plezier de 15e. lfs, Dorri