Hey meiden, Het onderwerp zegt het al! Op mijn test (waar ik nu geen foto van heb, ben op het werk) had ik een heel vaag streepje. 2 dagen geleden meende ik al wat te zien, maar gewoon niet duidelijk. Je moest de test in alle hoeken draaien om iets te zien. Vanochtend weer getest met een zw. test en dacht weer wat te zien. Zag al gelijk dat er iets stond qua streepje, maar echt niet duidelijk en zeker niet heel goed om op de foto te zetten. Daarintegen is mijn ovu test met dezelfde urine negatief. Snap er dus ook even niks meer van. Heb de test getracht in te scannen op het werk, maar je moet echt super goede loer ogen hebben om iets te zien. Met het blote oog zie je het wel, als je de test op een witte ondergrond legt. Zucht.............. zit je zolang in de mmm, heb je eens een spontaan eitje en krijg je dit gezeik. Moet ook zeggen dat ik test verslaafd ben . In het echt zie je het dus nog beter, zeker als ie in het houdertje zit.... Nu moet je echt super goede ogen hebben dit te zien (hij is ingescand). Hoe kan het dat mijn ovu nega is en deze een streepje op staat? Gaat om de gevoelige sensitest....
Als ik heel veel draai/schuin kijk dan denk ik wel een vaag tweede streepje te zien... Hoeveel dagen voor nod zit je?
Het lijkt wel of ik wat zie, maar met zekerheid kan ik dat niet zeggen want de foto is inderdaad niet echt duidelijk. Het kan heel goed dat een zwangerschapstest positief is en een ovu-test niet. Een ovu-test heeft ook een bepaalde gevoeligheid (gevoeligheid 40 bv) daarom is een ovu-test ook vaak pas positief als de zwangerschapstest ook al overduidelijk positief is. Ik hoop dat je zwanger bent meid, spannend hoor!!
Ik heb een duidelijkere dat hij in de houder zit, zal die vanavond erop zetten. Dan zie je echt iets... Het is een heel vaag verhaal haah. Had 20 juli giga drukkende pijn dus een ovu test gedaan, woow die was posi (na 1,5 jaar een eisprong). 21 juli in de ochtend was hij noh positief had een op de CB digi. In de middag ronf 17.00 uur was die ook nog positief op de CB digi. Om 22.00 uur was die negatief en hebben we alsnog geklust, want dinsdag lukte niet. Dacht dus dat het te laat was . Weet dus niet of dat ei woensdag is gesprongen of donderdag. Als hij woensdag is gesprongen klopt mijn banner nu en zit ik 8 DPO. Als ie donderdag is gesprongen zit ik 7 DPO. Heb continu steekjes e.d. gehad in mijn buik (dacht naweeen van de eisprong). Gisteravond was ik duizelig na de honden uitlaten, dus lekker gaan zitten. Vervolgens kreeg ik links echt ff aanzienlijke steekjes (erg lief gevoel). Vanochtend een giga menstruatiegevoel, dacht wordt ongi. Verder gisteravond ineens een beetje last van min borst als ik liep. Als ik eraan zit overigens niet.... Ik let nooit op klachten, maar snap niet waarom die ovu test nega is en de zw. test staat echt iets op. Ben echt niet gek.... Zucht........... van een HCG spuit kan het ditmaal niet zijn, want alles was spontaan dit keer.... Dus of ik 7 of 8 DPO zit weet ik niet zeker... Dat is afhankelijk wanneer het eitje is gesprongen. Zucht.... Zal vanavond dus de duidelijke plaatsen. Heb net ook even sensitest gemaild met de foto. Ze geven aan geen indroogstreepjes te hebben en voorgedrukte streepjes....
ik zie een 2de streepje op je test, ik teste ook al heel vroeg positief en toen test ik met me ovu test negatief en zie me banner ik teste pas bij 1 dag overtijd positief met me ovu test terwijl ik toen al 4 dagen een duidelijk cb test had die aangaf zwanger.
Hey Babii wat super spannend zeg.. Zou het jullie dan toch nog gelukt zijn zo spontaan!! Wanneer ga je weer een test doen want ik zie volgens mij toch ook een licht streepje!
is die van Sensitest?? als je m goed hebt uitgevoerd zeg ik heul spannend.. want ook ik zie een tweede streepje.. als je m ook maar ietsie te ver in de urine hebt gehouden..sja.. dan zeg ik nog even niks.. als ik m ook maar tot op t streepje bij max in de urine houd krijg ik al een tweede streep..(heb ik een keertje getest..).. dus spannend hoor!!!!..hoop dat t positief is meid..
Ja, het heeft geen nut morgen al te testen hihi (doe het graag hoor haha). Wilde eigenlijk pas 12 DPO testen en ik riep dat al weken.... Maar ben zo onwijs test verslaafd. Dat tweede streepje zit er ook echt, mijn lieve collega ziet het ook. Ik heb de test gewoon goed uitgevoerd, hou hem nooit langer in de urine en zeker niet tot over het max. streepje. Heb ook weleens getest als ik geen cyclus had. Toen bleef ie echt witter dan wit. Robert van Sensitest geeft aan ook wat te zien. Ik heb ook een heel dun slijmvlies al die tijd gehad, waardoor een kindje amper kan blijven zitten. En met dun bedoel ik rond de 3 mm terwijl 7 het minimum is. Toch hoop ik door dit spontane eitje dat het gelukt is en het slijmvlies ook mooi is. Wanneer raden jullie aan weer te testen? Zeg zelf nu heel wijs 12 DPO, maar dat is nog 4 lange dagen .... Liefs
ja dat is idd wijs.. maar zooooooo moeilijk....doe waar je je goed bij voelt.. je kent de risico's en weet zelf het beste hoe je met een negatief resultaat omgaat.. je hebt nu toch al een tweede streepje gezien dus een negatief resultaat is sowieso balen meid.. een plakbeeb wens ik je toe.... ik ben al heeeeeeeeeeeel voorzichtig blij voor je..
Dank je wel lieverd! Moet wel zeggen dat ik het tweede streepje vaker heb gezien . En na een hevige bloeding was het weer weg. Heb hier op me babysite een gedicht overgeschreven, althans die heeft een lief meisje van het forum geschreven voor me.... Hoop dus zo dat het dit keer vasthoudt. En heb z'n naar gevoel in me buik, alsof ik ongi wordt....
Zal hem wel even plaatsen: Zoveel jaren, zoveel maanden Zoveel weken, zoveel dagen Zoveel dromen, zoveel hopen Zoveel verdriet, zoveel vragen Wij samen, onze liefde Dat voelt goed en fijn Elkaar diep in de ogen kijkend Hoe zal het met zijn drietjes zijn? Vol hoop , vol goede moed Iedere maand spannend weer Tenminste, in het begin Daarna teleurstelling keer op keer De eerste stap moest worden gezet Voor we het wisten naar het ziekenhuis Alles, alles voor onze droom De afdeling gynaecologie als tweede thuis Elkaar diep in de ogen kijkend Onze liefde kan dit aan! We wisten, we willen er alles voor doen We willen voor ons drietjes gaan Hormonen slikken Dan weer een spuit Ach als het helpt Maakt het ons niet uit Iedere maand weer testen Hopend op Raak Dat ene roze lijntje zagen we niet vaak En als we het zagen Testen we nog een keer Maar na een flinke bloeding Zat het er niet meer En weer waren daar die tranen En weer was er het verdriet Zoveel gevoelens Die niemand ziet Erover praten is vaak taboe Overal dikke buiken om je heen Je doet heel blij op een kraamvisite Maar het snijdt door merg en been De buitenwereld ziet Een jong gelukkig stel Men weet niet beter Een baby komt zeker snel? In het begin antwoord je nog vrolijk Eerst lekker met zijn twee Want onvruchtbaarheidverhalen, Wat moet een ander daar nu mee? Gelukkig blijft onze liefde Tegen het verdriet bestand Ondanks dat we nu al tijden In de Medische Malle Molen zijn beland We kijken elkaar weer diep in de ogen En we weten, we houden vol En we blijven dromen van Ons Wonder Mijn buikje rond en bol! Want zolang de wieken van de Medische Malle Molen bewegen Proberen we te blijven geloven Ons wonder: op hoop van zegen! Soms is het heel lastig Om het aan hardop te zeggen Daarom maar een gedichtje Dan hoef ik het niet uit te leggen Het is niet zo dat we dat niet willen Maar het is moeilijk en doet pijn Alleen al de gedachte Dat het misschien nooit zo mag zijn Onze liefde samengesmolten Onze liefde voor altijd Onze liefde als nieuw leven Die droom willen we niet kwijt!
WOW.. ik heb echt kippenvel!!!...Ik kan niet voelen hoe het moet zijn als het niet lukt.. Het enige dat ik kan is me bedenken dat een vreselijk gevoel moet zijn.. Hier ook een vriendin en schoonzus waar het niet lukken mag.. zo machteloos voel je je dan.. en zelfs schuldig soms omdat het bij ons zo ontzettend makkelijk gaat (misschien zelfs TE)... Onze kids zijn zo'n ware zegen.. ik gun het je van harte.... Ik kan alleen maar onwijs veel respect opbrengen voor het doorzettingsvermogen en de hoop... ik las laatst hier een onderschrift..zo mooi!! "je mag de moed opgeven, maar nooit de hoop verliezen" Meid.... ik ga onwijs voor je duimen....
Ik sluit me helemaal bij Ichtus aan!! Prachtig meid en O wat gun ik je een plak beeb. Ik duim voor je hoor!
Ik heb wel plak bollen . Hhahaaha, dat zijn bollen die je na de ovualtie moet inbrengen en die zorgen dat je slijmvlies intact blijft en de innesteling beter gaat. Dank voor jullie lieve reacties !!! heb wel een zeurende buikpijn dus kan ook dat ik ongi wordt .