Testpoint: streepje op andere plaats????

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Wasivrouw, 7 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wasivrouw

Wasivrouw Lid

7 feb 2010
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames, ik heb even een vraagje. Ik heb nu twee keer getest met testpoint vroege zwangerschapstest en twee keer kwam er een streepje. Deze kwam alleen helemaal tegen het paarse strookje aan en werd goed zichtbaar toen ik de test opensloopte en het strookje weghaalde. Het streepje lijkt iets verder te liggen van het andere streepje dan op het plaatje. Heeft iemand hier ervaring mee????

In ieder geval alvast bedankt!!!!

2. mamavan3

mamavan3 Fanatiek lid

24 mei 2007
    1.849
    5
    38
    fulltime huismama
    rotterdam
    heb je misschien een foto zodat we mee kunnen kijken?

3. music4life

music4life Niet meer actief

haha wat raar ik heb zelf wel een keer een horizontaal streepje gehad ipv verticaal ,,,was neg btw

4. Wasivrouw

Wasivrouw Lid

7 feb 2010
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb de test opengemaakt en het paarse strookje weggehaald. Het streepje zat namelijk tegen het strookje aan. Dit is al de tweede uitslag zo :(

5. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

vreemd hoor
    misschien even naar kruidvat rennen voor test 2 voor 5 euro
    succes
    heb dit echt nog nooit gezien...

6. Gwen81

Gwen81 Fanatiek lid

24 okt 2009
    2.167
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb zoiets gehad met een test van een ander merk.
    Het verkleurde precies waar de strookjes aan elkaar 'gehecht' zijn.
    Volgens mij was deze verkleuring een reactie op de verbinding tussen de strookjes. tenminste, dat is mijn verklaring waarom dit met mijn testen gebeurde. Want achteraf bleek ik die ronde niet zwanger te zijn.
    Hiermee wil ik natuurlijk niet zeggen dat het bij jou test ook zo is.
    Maar het zou wel kunnen denk ik.
    Ik duim voor een goede posi test!:)
    Groetjes Gwen

7. mamavan3

mamavan3 Fanatiek lid

24 mei 2007
    1.849
    5
    38
    fulltime huismama
    rotterdam
    ff een kv 2 voor 5 euro halen maar als ik jou test zo zie zou ik zeggen zwanger....

8. Wasivrouw

Wasivrouw Lid

7 feb 2010
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zal inderdaad nog wel even een test halen. Alsof zwanger worden niet al verwarrend genoeg is, haha! In ieder geval hartelijk dank voor het meekijken :)

9. noena

noena Fanatiek lid

4 nov 2007
    1.114
    0
    0
    ik heb gister diezelfde testpoint test gedaan.. ik ben niet zwanger en dat wist ik ook.. maar dee de test om te zien of ik een vals lintje zou krijgen.. en kreeg zoals ik al verwachte 1 duidelijk lijntje en een 2e bllef uit.. geen indrooglijntje niks..

dus denk als jij een streepje krijgt het toch wel wat moet zijn

10. Wasivrouw

Wasivrouw Lid

7 feb 2010
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb je de test wel opengemaakt? Mijn streepje zat echt tegen het paarse strookje met de pijltjes aan. Maar die heb ik eruit gehaald dus die zie je niet op de foto.

11. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Volgens mij komt het streepje door het doorlopen van de urine van het ene stripje naar het andere. Dat stukje verkleurt eigenlijk altijd, het heeft niks te maken met de uitslag van de test. Ik denk dat je de test als negatief moet beschouwen, de streep hoort op de juiste plek te staan. Succes!

12. januari2010

januari2010 Niet meer actief

Denk dat je deze test als negatief moet zien helaas! Je ziet bij meer testen dat het uiteinde (waar de pijltjes beginnen) donkerder kleuren maar het 2e streepje moet echt op het wit staan. vlak naast de controle streep.

Succes met een eventuele andere test!

13. Wasivrouw

Wasivrouw Lid

7 feb 2010
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    Even getest met een kv 2 voor 5 euro test. Helaas, helaas, terug naar het klussen.

Wel fijn voor de testverslaving, die 2 voor 5 euro testen ;) In ieder geval bedankt voor de reacties.

Deel Deze Pagina