Hallo Allemaal.. Ik heb een vraag welke zwstest is het best? Ik zie op verschillende onderwerpen op dit forum verschillende meningen.. En ik ben eigenlijk wel benieuwd welke jullie goed vinden.. Ik heb zelf slechte ervaringen met het huismerk Etos, een keer positief terwijl het negatief was (wel al jaren geleden) Nu de Predictor gebruikt, die was negatief maar toen heb ik ook te vroeg getest.. dus kan daar niet zoveel over zeggen. Wel zie ik veel staan dat die het slechtst is, eigenlijk is dat ook raar want die is wel het duurst in vergelijking. Nou ik ben in elk geval heel erg benieuwd wat jullie vinden
Ik heb ze niet allemaal getest ofzo, dus ik kan niet zeggen welke het beste is. Ik was in ieder geval wel tevreden over die van kruitvat (2 voor 5 euro) dus daarna heb ik niet echt verder meer gezocht. Zonde om dan meer geld uit te geven. Ik heb daarvoor ook wel eens andere tests gehad, maar ik weet niet meer welke.
Predictor - Gaf bij mij 2x vals positief aan. Matt care - Goeie ervaringen mee gehad, wel aflezen binnen 2 minuten. dipstick matt care- geeft duidelijk aan, maar toen ik net zwanger was, heel vaag streepje. Maar dus wel posi CB digi- De beste, maar wel duur. Geeft precies aan of je zwanger bent en hoelang, maar erg gevoelig Dus als je het zeker wil weten, dan zou ik de digi doen van cb...
Ik heb de Matcare gebruikt vergelijkbaar met de kruidvat 2v5 euro alleen op de matcare nooit streepjes gezien indien niet zwanger (op de kruidvat wel) en toen de streepjes donkerder werden, de clearblue indicator gedaan (met weekaanduiding) dit was op 12 dagen na de eisprong
De eerste test die ik gebruikte was van senistest en kruidvat. Toen niet zwanger en ook echt nergens een streepje te bekennen. Nu weer getest. Eerst met Sensitest ( 2x ) en toen met kruidvat 2v5 ( 1x ) en alledrie knalpositief. Nu haal ik alleen nog de cb dig. Die zal uiteraard ook wel positief zijn
Hier destijds met van alles getest en alles negatief, enkel de sensitest testte positief: die was blijkbaar gevoeliger dan de andere. Ik hem om die reden nu de mattcare besteld, die schijnt het gevoeligst te zijn. Maar sensitest was destijds het goedkoopste. Die digitale van CB lijkt mij echt grote nonsens, met de tijdsaanduiding: de ene vrouw heeft meer HCG in d'r urine dan de ander, dus lijkt mij niet geheel betrouwbaar.... En stikduur. Zonde van je geld. Ik hoor veel vrouwen erover dat het zo fijn is dat er staat 'zwanger' of 'niet zwanger'. Maar dat doet elke test uiteraard... hoe licht een streepje ook is: streep is zwanger
Bij alle drogisterijen kun je de digi Clear blue kopen. Ik zweer echt bij deze testen, maar wel duur...maarja dat ben je al gauw vergeten, als je een posi test in handen heb. Ik zou eerst gaan voor de wat goedkopere testen, en als je het dan zkr wil weten voor de digi. ZO heb ik het ook gedaan. Scheeld je veel geld.