kruidvat test werkt niet ..

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Linnda, Jun 18, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Linnda

Linnda Actief lid

Feb 4, 2009
    212
    0
    0
    heej heej

ik wilde even zeggen dat ik 2 keer een test heb gedaan
    gewoon van het merk kruidvat 1 test kost 7,50

ze deden het allebei gewoon
    er kwam 1 streep van negatief:(

dus ik was weer teleurgesteld
    maar ja had wel alle sypthomen
    sóchtend echt misselijk en pijn in me borsten

dus ik toch maar naar de dokter daar een testje gedaan
    ik wachten en wachten:(
    en ja hoor hij zeg je ben zwanger
    dus ik zo weet je het zeker hij ja heel zeker
    ik helemaal blij:)

maar ja dat bewijst maar weer dus dat de test van de kruidvat niet werkt

2. angel74

angel74 Fanatiek lid

Feb 25, 2009
    3,335
    0
    0
    amersfoort
    van harte gefeliciteerd meid :)

wanneer heb je getest met kv en wanneer bij de ha??

ik had dus af gelopen zaterdag ook zon test ook nega .. de 10e een test van etos zie album... posi ..... gister ochtend van kv 2v5 euro (zie album ) echt heel vreemd die test .. vanochtend bij de ha geweest en zei zegt denk dat je gewoon zwanger bent hoor doe volgende week nog ff een test voor de zekerheid nou echt slopend hoor dit ..... heb alle kwaaltjes gister zon rara doorzichtige slijmprop verloren dus zoals vk en ha zegt 5wk en 4 d zwanger ...

liefs angel

3. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

Jun 26, 2006
    5,288
    1
    0
    Putte
    Ik heb daar inderdaad vaker verhalen over gelezen dat de testen van 7,50 niet goed zijn, volgens meerdere zijn de kruidvat teste 2 voor 5 euro beter.

Maar iig super gefeliciteerd

4. Babii

Babii VIP lid

Jun 10, 2009
    11,520
    3
    38
    HIIIHAAAAA GEFELICITEERD...

MEER ZWANGERE MEER MEER MEER :p

KOM OP DAMES haha..

5. Canna

Canna Actief lid

Apr 20, 2009
    271
    0
    0
    Zoetermeer
    Dan moet je denk ik nog je banner aanpassen?

6. Jade11

Jade11 Bekend lid

Mar 21, 2008
    585
    0
    0
    mama
    brabant
    hier nog nooit problemen gehad met de kv test, maar gebruik ook 2 voor 5 euro.

7. mommy1983

mommy1983 VIP lid

Mar 30, 2009
    12,507
    5
    38
    Bij mij gaf die kruitvat(de duurdere) ook heel licht posi aan kijk maar eens in me album. Maar een paar dagen later vet posi. Misschien dat je gewoon nog te vroeg had getest dat ie daarom nega aangaf. Hoeveel dagen was je voor of over je NOD

8. angel74

angel74 Fanatiek lid

Feb 25, 2009
    3,335
    0
    0
    amersfoort
    heb mijn banner wel aangepast nu maar hoop ook echt dat het goed zit hoor pfff zit nog wel in onzekerheid .... zie mijn forum en album

liefs angel

9. angel74

angel74 Fanatiek lid

Feb 25, 2009
    3,335
    0
    0
    amersfoort
    heb mijn banner wel aangepast nu maar hoop ook echt dat het goed zit hoor pfff zit nog wel in onzekerheid .... zie mijn forum en album

liefs angel

10. mommy1983

mommy1983 VIP lid

Mar 30, 2009
    12,507
    5
    38
    Bij mij gaf die kruitvat(de duurdere) ook heel licht posi aan kijk maar eens in me album. Maar een paar dagen later vet posi. Misschien dat je gewoon nog te vroeg had getest dat ie daarom nega aangaf. Hoeveel dagen was je voor of over je NOD

11. angel74

angel74 Fanatiek lid

Feb 25, 2009
    3,335
    0
    0
    amersfoort

liefs angel

12. ichtus

ichtus VIP lid

Mar 5, 2007
    14,841
    1
    38
    gelderland(noord)
    ik vind t rotdingen die + testen van kv (7,50).. ik teste negatief en mijn man positief..hwhahahahaha...dus voor mij bewijs genoeg dat die testen bagger zijn.. 2 voor 5 euro zijn geweldig trouwens..

13. Punieka

Punieka Lid

Jun 8, 2009
    81
    0
    0
    Ik heb de ovu test gebruikt van de kruidvat,moest volgens de bijsluiter 5 dagen voor mn berekende ovu beginnen met testen...maar bleef tot een dag voor mn ovu negatief..op de dag van mn eigenlijke ovu was hij heel erg licht, en volgens de test ook niet gerekend als positief..Ik ben dus erg benieuwd of mn ovu dan 1 of 2 dagen later is dan dat je zou denken...is dat jullie wel eens overkomen?

14. evenstar

evenstar VIP lid

Jan 22, 2009
    9,809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Bij mij was de (duurdere) KV test meteen duidelijk positief op NOD. Ik weet niet of het aan de test ligt of gewoon aan het ogenblik van testen of je opbouw van hcg. Dat kan per persoon nogal verschillen, sommigen testen pas veel later positief, en testen zijn niet allemaal even gevoelig.

15. wendysunny

wendysunny VIP lid

Jun 24, 2009
    5,789
    0
    0
    vond het ook een fluttest

ik koop nu van die goedkope strips... die werkten de vorige ker ook prima

16. Katootje22

Katootje22 Actief lid

Jul 14, 2006
    308
    0
    0
    Hallo allemaal!

Als mensen de 2 voor 5 euro testjes gebruiken wil ik graag horen of er ervaringen zijn met vals positief ;) Ik heb gisteren en vandaag een testje gedaan en ze lijken behoorlijk positief te zijn (zie mijn album) kunnen jullie mij pleas uit de onzekerheid halen of jullie streepje er ook zo uitzag bij zwanger (of bij niet zwanger) TNX en alle zwangeren FELI!!! super!!

17. jojo29

jojo29 Bekend lid

Feb 4, 2008
    709
    0
    0
    verkoopster
    utrecht
    bij mij zijn ze positief die van 2 voor 5 euro en toen ik niet zwanger was negatief dus die 2 van 5 euro zijn erg goed en gevoelig

gr jojo29

18. Katootje22

Katootje22 Actief lid

Jul 14, 2006
    308
    0
    0
    tnx JOJO,

Ik ga morgen naar de ha om te kijken of het klopt. Mijn testjes zijn nogal vaag steeds. Gisteren bijna niks te zien en vandaag weer een heeeeeeel heeel heeeeel licht streepje. Hoop dat t zo is ;)

XXX

19. helena115

helena115 Bekend lid

Jun 28, 2009
    803
    0
    0
    dag dames,

Ik ben 5 dagen overtijd en mijn temp is nog steeds hoog(37.2)

Heb gisteren kv test gedaan, er verscheen geen 2e streep, heb m op tafl laten liggen. Later, NA de afleestijd, zag ik dat er een lichte streep stond.

Wat vinden jullie hiervan?

x

20. Babii

Babii VIP lid

Jun 10, 2009
    11,520
    3
    38
    Ze zeggen dat een test na afleestijd niet meer betrouwbaar is...

Zou zeggen, wacht even 2 a 3 dagen ;) Misschieeeennn ben je zwanger :) En dan zou er echt een streep moeten staan hoor :)!

Share This Page