hallo mensen ik lees hier opeens heel veel over de zw,test van cb met indicator, is deze echt gevoeliger? gevoeliger dan die van de kv? ik heb namelijk een koperspiraal, en ben nu een week overtijd, normaal gesproken ben ik nooit overtijd, ja wel eens 1 of 2 dagen maar nooit een week. dus toen ging ik hier eens rond neuzen, en las in eens heel veel over de cb testen. als hij echt zo gevoelig is, misschien kan ik hem eens gaan proberen.
Het lijkt wel op ik clearblue aan het promoten ben haha. Maar hier dus echt een ervaren tester (door 3 miskramen helaas). CB digi mét indicator kun je gebruiken vanaf 4 dagen voor NOD. Deze meet namelijk al HCG vanaf 20ml. De gewone digi en die met het kruisje meten pas vanaf 50ml. Het is dus echt waar....
die van kruidvat zijn héél gevoelig. Clear blue vind ik minder gevoelig moet ik zeggen uit míjn ervaring.
Zowel het kruidvat als de CB digi met indicator meten beiden vanaf 20ml. Het zou dud gelijk op moeten gaan en bij mezelf was dit ook het geval. Maar als je nog een spiraaltje hebt, dan zou ik eerder een bloedtest laten doen als ik jou was.
leuk trouwens spiraaltjes.....hoor de laatste tijd ERG veel slechte verhalen over ongewenste zwangerschappen hiermee...vandaar dat ik er geen heb