Hallo dames, Wie van jullie kent de zw.test van Testpoint? En wat is jullie ervaring ermee? Het is wel zo´n vroege zw.test, maar ik heb begrepen dat zelfs apotheken deze test aanraden. Hoor graag jullie ervaring(en). Groetjes, Conchita
hoi ik heb nu al 7 licht positieve zwangerschgaps testen van kruitvat 2 voor 5 euro deze zijn supper betrouwbaar dus ik dacht ik doe een testpoint dan moet deze wel knallen bij 4 dagen overtijd maar deze gaf negatief dus ik weet niet of deze zo goed zijn ik hoor overal dat die van kruitvat 1 van de beste teste is omdat ie geen indroog steep geven en geen voordruk hebben en ze zijn ook erg gevoelig op dag van nod zou ik deze test doen echt supper zijn ze XXX
Zoveel vroeger kun je er niet mee testen. Ze zeggen 4 dagen voor nod of 10 dagen na sexuele gemeenschap. Maar als je daar over na gaat denken is dit hetzelfde als die van kv en de digi van cb met indicator, daar kun je ook 4 dagen voor nod mee testen. Ik zou gewoon voor de goedkope van kv gaan hoor meis.
hoi ik wil even reageren over de kv tet van 2 voor 5 euro ik heb wel in drogers gehad licht positief maar toch ongi geworden gr patricia p.s die licht positieve test heb ik 2 dagen voor me ongi gehad
Tnx voor julie reacties ladies!! Ik had die van CB gebruikt, de gewone, maar die geven dus de hele tijd een lichte brede wel zichtbare streep.... Dus dat is ook niet handig. Ze zeggen toch dat die wel goed betrouwbaar zijn nl. Dus nu die van testpoint maar eens proberen. Die van KV 2-voor-5 heb ik ook geprobeerd, maar eentje was niet goed gegaan en eentje was vreemde uitkomst... Dat was er eentje die ong 5 min. na max. tijdsindicatie dat je mag aflezen licht streepje zichtbaar (geen indroog dus, want wel brede streep). Maar wat helemaal gek is dat ik dacht ongesteld te zijn vorige week, maar ondanks dat jeuken mijn tepels gigantisch, doen ze pijn en voel ik moe, maar toch ook extreem happy... Niet echt iets wat ik heb als ik ongi ben. Wat is het vrouwenlichaam toch vreemd hè?!? Misschien word ik wel gewoon ´gepest´nu door mijn eigen lichaam... Dat kan uiteraard ook nog.
hoi joanne het is vaak dat de test wel positief is maar dat het 30% van alle zwangerschappen nog voor de NOD fout gaan vaak zonder dat je het weet omdat je normaal pas na je NOD test ik ga voor je hopen dat het deze ronde voor je raak is X
ja dankje wel ik denk zelf ook wel dat het raak is geweest maar dat het toch een miskraam is geweest want heb toen ik op de dag zelf wat bloedverloor weer getest en er was niks meer geen streep niks terwijl ik daar voor 3 x licht positief testte gr patricia