Blijvend negatief, maar toch een ander idee..

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Suusefruus, 27 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suusefruus

Suusefruus Bekend lid

27 apr 2009
    554
    0
    0
    Hoi hoi,

Ik heb ondertussen al meerdere testen gedaan, maar ze zijn allemaal negatief.
    Ik heb vandaag mijn NOD en mijn lichaam voelt anders dan anders..
    Ik heb last van een enorm opgezette buik, voel me 's morgens niet lekker en ben moe.
    Toch blijven de testen negatief. Ik heb die van KV en Predictor gebruikt.
    Kan het zijn dat mijn lichaam gewoon nog niet genoeg hcg aangemaakt heeft om positief te testen? Of is er iets anders?

Groetjes Suus

2. staartje

staartje Bekend lid

5 feb 2009
    806
    1
    18
    zorg
    brabant
    hey rustig aan vandaag is je NOD pas ik zou het over 3 dagen of nog eens proberen
    ik ga heel veel voor je duimen X

3. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

Kzou idd ook nog even geduld hebben.
    Hoop voor je dat je zwanger bent natuurlijk. Maar er heerst nu ook een buikgriep die je opgelopen kan hebben.
    Kzou ook zeggen over een paar dgn opnieuw testen.

Kzal voor je duimen!

4. anna123

anna123 Fanatiek lid

12 feb 2009
    2.021
    0
    0
    Ik zit in hetzelfde schuitje als jij suusefruus... vandaag mijn nod en al 2 negatieve testen... wordt je toch gek van?! ben je een keer overtijd is je test negatief!
    Is het bij jou ook gewoon super wit?
    Aan de ene kant heb je dan de hoop al opgegeven maar aan de adere kant twijfel je toc nog wel he!
    x

5. Suusefruus

Suusefruus Bekend lid

27 apr 2009
    554
    0
    0
    Nou inderdaad. Ook niet eens een super licht streepje, gewoon helemaal wit..
    Morgen maar even niet testen en dan woensdag weer.
    Denk niet dat het een buikgriepje is. Ik heb dit vorige week ook al gehad en toen ging het weer weg. Nu is het er ineens weer.. Het doet ook geen pijn ofzo.. Beetje links onder en het drukt wat bovenop mijn buik, maar verder is het gewoon net of ik een ballon heb ingeslikt..

6. Suusefruus

Suusefruus Bekend lid

27 apr 2009
    554
    0
    0
    Poehee, het valt niet mee hier..
    Ik ben ondertussen 's morgens verschrikkelijk misselijk, geef over, maar de testen blijven negatief.. Na 10 uur trekt het allemaal weer weg en zit ik alleen nog maar met een opgezette buik.. Schiet mij maar in de kerstboom, ik snap er niks meer van..

7. jesje08

jesje08 Niet meer actief

hey hey,
    hoeveel dagen ben je nu overtijd?
    i testte namelijk pas na 8 dagen overtijd positief..
    het kan dus nog wel even duren.
    je innestellng kan namelijk ook later hebben plaatsgevonden.
    bij mij was dat op mijn nod en dan test je pas een dikke week later echt positief.

knuff

8. Suusefruus

Suusefruus Bekend lid

27 apr 2009
    554
    0
    0
    Zou inderdaad wel logica in kunnen zitten.. Heb sinds gister een beetje een stekend gevoel links onderin.. Niet heel opvallend, maar het is er wel..
    Ben nu 2 dagen overtijd.. En misselijker dan afgelopen dagen..

9. jesje08

jesje08 Niet meer actief

ja ik ken die kleine steekjes wel idd..
    ik was ook helemaal de weg kwijt toen i nega testte op mijn nod.
    maar ja ik had wel roze vloed gehad op mijn nod dus ik dacht ik word ongesteld maar ja dat begon nooit zo!
    en op dag 8 dus vet positief.

10. Suusefruus

Suusefruus Bekend lid

27 apr 2009
    554
    0
    0
    Ik heb de HA even gesproken en hij wil dat ik afwacht tot begin volgende week..
    Mocht ik dan nog niet ongi zijn en nog last hebben moet ik even langs komen.. Hij vroeg wel of ik een test wilde doen voordat ik kwam, zodat ik niet alsnog "gewoon" zwanger blijk.

Deel Deze Pagina