Testpoint??!!

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Marie86, 28 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marie86

Marie86 Actief lid

2 jan 2014
    231
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo meiden,

6 januari was de eerste dag van mijn laatste menstruatie, rond de 20/21 januari heb ik mijn eisprong gehad, nou was ik toevallig in de Etos en zag ik daar de test liggen van Testpoint. Ik kon me niet beheersen en heb hem mee genomen, deze test gedaan en uiteraard negatief. Omdat er op de verpakking staat 10 dagen na het seksuele contact, tot een week voor je menstruatie kan je testen. Dan ben ik volgens mij een beetje dom geweest want als je 10 dagen na me eisprong berekent kom je op de 30/31 januari uit. Het is vandaag pas natuurlijk de 28e. Moet 4 feb ongesteld worden. Ben ik te vroeg dames? Me gevoel zegt van wel... Wat denken jullie?

Groetjes Marie86

2. Zwangnie

Zwangnie Bekend lid

25 jul 2013
    731
    0
    0
    Je bent sowieso erg vroeg... Geduld is een schone zaak :( Ik denk dat de uitslag van deze test niets zegt. Bewaar je geduld en test niet eerder dan 1 februari, met een vroege test. Beter om te wachten tot je NOD, maar dat is mij ook nooit gelukt!

Succes!

3. Marie86

Marie86 Actief lid

2 jan 2014
    231
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha ja ik weet het wachten is ook beter maar soms zo lastig ik heb ook al tegen me zelf dat ik nu niet meer ga testten tot mijn nod, hoop dat ik het volhou ;)

4. Zwangnie

Zwangnie Bekend lid

25 jul 2013
    731
    0
    0
    Ik hoop het ook voor je! Negatieve testen zijn zo'n domper, dus geef jezelf wat rust (hoor mij). Kost uiteindelijk ook allemaal geld en vóór 1 februari is de kans volgens mij nihil dat je positief gaat testen!

5. Marie86

Marie86 Actief lid

2 jan 2014
    231
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja dat zegt mijn gevoel dus ook.. Toch blijf je hopen op een heel ienieminie streepje, maar ben echt nog te vroeg.

6. Dayna

Dayna Fanatiek lid

3 jun 2013
    1.742
    0
    36
    Ik testte ook altijd heel vroeg. Ik ken de testen niet.
    Ik heb wel bij elke zwangerschap vanaf 10dpo heeeeel licht posi getest, maar dat is bij ieder verschillend. Denk dat je nog even geduld moet hebben ;)

7. Marie86

Marie86 Actief lid

2 jan 2014
    231
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb ook geen ervaring met vroeg positief testen, bij mijn vorige zwangerschappen testte ik posi op nod dag, nooit eerder getest dus voor mij ook een vraag waarom nu wel...de eventuele innesteling zou rond de 26e zijn en ben nu pas 2 dagen verder dus weet voor mezelf vrijwel zeker dat ik te vroeg ben. Kon je je gedachte maar in een hokje stoppen en de deur pas op je nod open doen... Geduld is een schone zaak.

Deel Deze Pagina