Spannend... Bijna positieve ovulatietest na miskraam

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Jinxx, 27 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jinxx

Jinxx Fanatiek lid

12 jan 2014
    2.021
    1.030
    113
    Slik... Vind t nou toch wel weer een beetje spannend worden. Heb afgelopen maand een miskraam gehad met 7 weken en nu dan weer bijna een positieve ovulatietest. Ben erg bang dat, mocht ik nu weer zwanger raken, het weer mis gaat :( maar aan de andere kant ook ontzettend veel zin om er weer voor te gaan. Zijn er hier dames die in hetzelfde schuitje hebben gezeten of misschien wel zitten? Ben erg benieuwd naar jullie ervaringen met het opnieuw proberen zwanger te worden!

2. maartje25

maartje25 Niet meer actief

Ik kan me heel goed voorstellen dat je dit gevoel hebt!

Ik heb 7 januari een miskraam gehad en zit te wachten op mijn eisprong... en eigenlijk, kan ik niet wachten! :p
    Ik vind het dubbel zo spannend nu... het geef mij wel rust dat ik wat eerder voor een echo mag komen (met 8 weken ipv 12) Dan moet ik die 8 weken wel kunnen halen natuurlijk :$

Klusze! Hopen op een goed, positief, resultaat! :p

3. mamabri

mamabri Niet meer actief

ik ben in augustus bevallen met 13,3 weken van mijn 4e kindje. Sindsdien proberen wij ook weer zwanger te raken, maar helaas tot nu toe nog niets. Ik had gisteren mijn ovulatietest positief, dus flink ons best doen nog de komende dagen en hopelijk over een kleine 2 weken een mooie test.

En ja, natuurlijk is die angst dan wel constant aanwezig, maar heb met de gyn de afspraak staan dat ik van week 7 tm 15 elke week voor een echo mag, zodat ik van week tot week kan ipv 1x per maand. Dat geeft me enige geruststelling, hoop ik.

4. Bizzy

Bizzy Fanatiek lid

30 okt 2007
    2.828
    2
    36
    thuisblijf moeder
    rotterdam
    Hier begin dec onze miskraam gehad en meer dan 2 weken terug 2 zwaar positieve ovu testen gehad maar zowel me ongi of zwangerschap zijn ver te zoeken. Vandaag gyn gebeld en verhaal voorgelegd en moet as woensdag komen voor bloed onderzoek en echo omdat zei ook 48 dagen na mk en 18 dagen na posi ovu wel erg vreemd vind

5. Maanvis

Maanvis Actief lid

18 sep 2013
    151
    0
    0
    Gezondheidszorg
    Veenendaal
    Dat is zeker spannend!! Hier 7okt een miskraam gehad en binnen 2maanden weer zwanger (terwijl we al 2,5jaar bezig waren) vorige week een kloppend hartje gezien dus heb eindelijk weer wat vertrouwen gekregen. Maar idd het is echt heel spannend!! Succes en hopen snel op een plakker!!

6. Jinxx

Jinxx Fanatiek lid

12 jan 2014
    2.021
    1.030
    113
    @Maartje, goh alsof er een vloek heerst op die datum. Ik heb ook een miskraam gehad op 7 januari... Hoe toevallig is dat. Ik keek ook echt de dagen weg tot aan een nieuwe positieve ovulatietest en heb um vandaag dan toch echt positief :D We hebben gisteren al geklust en vanavond en morgen weer... Hopen dat t deze x wel mag lukken!! Zit de eisprong bij jou er al aan te komen?

@Bizzy, wat spannend zeg! Idd wel vreemd dat zowel een menstruatie als een zwangerschap uitblijft. Ben erg benieuwd wat er morgen uit komt! Laat je het hier even weten?

@Maanvis, wat super dat je weer zwanger bent en het nu wel goed lijkt te gaan! Top!!! Een heele fijne zwangerschap gewenst. Hopelijk dat t bij mij ook zo af gaat lopen ;)

Nog even een foto van mijn test van zonet (ik weet uit ervaring dattie nog positiever kan dus we testen nog even verder :cool:)

7. Dayna

Dayna Fanatiek lid

3 jun 2013
    1.742
    0
    36
    Ik heb 4 miskramen in 2 jaar gehad en voor de 5de keer zwanger geworden. Ik vind het nog steeds spannend. Denk dat dat ook niet zomaar weggaat.

Deel Deze Pagina