Hey meiden, Onderstaand stukje las ik bij www.zwangerworden.nu bij het buiten de tijd aflezen van een zw. test. Wellicht hoef je de moed dus niet op te geven als je pas na een half uur een streepje ziet verschijnen Als je na bijvoorbeeld een half uur toch een tweede lijntje ziet verschijnen, zou dit kunnen betekenen dat je toch zwanger bent, maar er nog niet zoveel hCG in je urine aanwezig is. Ga niet uit van deze uitslag als 100% positief, maar houdt het op een "misschien" totdat je 1 of 2 dagen later een duidelijke positieve test hebt. Het is zo vroeg in de zwangerschap ook nog zo kwetsbaar en kan het zijn dat de zwangerschap niet doorzet en te toch "ongesteld" wordt. Veel liefs kweb
he kweb, bedankt voor het opzoekwerk dus... de testen niet meteen na 5 minuten in de vuilnisbak kieperen x
ja toch. Ik lees best veel hier dat een 2e streepje pas verscheen na de afleestijd die je moet aanhouden. Ik wist ook dat in de bijsluiter staat dat je dat resultaat niet meer mag vertrouwen. Maar toch dacht ik altijd: hoe kan dat 2e streepje dan toch komen als je niet zwanger bent want dan heb je geen hcg. Nou hier dus het antwoord. hahaha
ik las bij mijn zoon ook pas na een half uur positief... Vind ook belachelijk dat er gezegt word.. binnen 5minuten want ik heb toch echt hett resultaat in huis! 8jaar geleden wist ik dat soort dingen echt niet hoor
5 dagen voor nod duurde het bij mij 10 minuten voordat ik een 2e streep zag en elke dag werd die tijd korter en op nod binnen de 10 seconde, maar een test kan ook positief worden door de omgevingstemp. Uit de tekst hierboven kan je opmaken dat het een twijfelgeval is, hij KAN 2-3 dagen later posi worden binnen de tijd, maar hoeft dus niet. Bij sensitest zie je 9 vd 10 keer een streepje ( zelfs binnen de tijd) die niks wil zeggen, net als de + testen. De énige test die ik vertrouw NA de afleestijd is de kruidvat 2 voor 5
Maar over pos. bedoel ik dus binnen een uur daan.. en paar dagen lijkt me zowiezo sterk... want droog is droog.. en komt dan niets meer... als ik dit 9 jaar geleden.. was ik flink teleurgesteld... echht pas na 30minuten zag ik iets
hoi ik had het bij de test van me dochtertje ook pas na 1 1/2 uur een positief resultaat ze is inmiddels 4 jaar groet monique