heej meiden, ik had vanaf afgelopen maand tegen me zelf gezegt dat ik er me er niet meer mee bezig zou houden.. dus ook gedaan.. maar zit nu tog weer met een vraagje want ik had normaal een cyclus van precies 29 dagen.. ELKE MAAND .. afgelopen maand was ik 3 dagen over tijd kreeg niks en was cker ervan dat ik zwanger was, helaas op een woensdag 18 februari hevige bloedingen dokter gebeld en hij vertelde dat het miss een vroege misskraam kan zijn..( of gewoon mentruatie) maar het was zo hevig maar goed.. dus ik heb toen maar 31 dagen aangehoudenn.. helemaal zat van het w8en dus en nu verbaast me dat ik weer 3 dagen over tijd ben ik zit dus nu al op dag 34.. wat is dit heeft iemand dit gehad? liefs sakina
Hoi meid, Vervelend he die onzekerheid. Maar als je vorige maand een vmk hebt gehad, kan het best zijn dat je cyclus in de war is. Ik heb vorig jaar een vmk gehad en mijn cyclus daarna was 54 dagen. Succes!
ik weet niet hoelang je al van de pil af bent maar het kan ook ontpillen zijn kan heel lang duren. ik had pco dus ik had een onregelmatige cyclus
nou ik had vorig jaar ook een miskraam en kreeg de eerste maand na 5 weken daarna gewoon weer 29 dus vind het egtvaag allemaal.. en ja het is niet cker dat het afgelopen maand een mk was ik weet ut ff ni meer
heb je al een testje gedaan. als je een miskraam heb gehad kan het zijn dat je weer zwanger bent. ze zeggen vaak na een miskraam ben je vaak extra vruchtbaar. dus michien toch ff een testje wagen. liefs diane
zat ik ook wel te denken maar ik druf niet egt raar, en ja ik heb pas 1,5 weken na het bloeden pas 2 x sex gehad? veel te vroeg tog daarna heb iik geen sex meer gehad ( hij moest weg voor zijn werk) me ei komt tog ni zoo vroeg dus dat kan tog niet?
meestal met een cyclus van 28 dagen komt je ei ongeveer op dag 14. dus dat is ongeveer 2 weken. maar je ei kan ook altijd eerder of later komen. dat is nooit met zekerheid te zegen.
nee dat is ook zoo maar ik had voorheen een cyclus van 29 dagen en ja vanaf de laatste bloeding of het nu een vmk was of gewoon nod weet ik dus ni dus ik had maar 31 aangehouden.. pff wordt zo ziek heir van had egt besloten om me er ni druk meer om te maken maar vanaf vandaag doe ik da wel weer omdat ik nu al op dag 34 zit krigj er koppijn van hehe
dan zou ik gewoon voor de zekerheid een testje doen. is hij negatief dan zou ik nog een paar dagen wachten. maar is hij positief dan weet je wel dat je zwanger bent. dan heb je niet de onzekerheid van zou het wel zou het niet.
ja dat is wel zoo maar pfff met de testen die ik afgelopen maadn heb gedaan kan ik me bijna mee dood gooien hehe zo veel. ik weet neit ik kijk wel testen durf ik ni egtt.. maja ik w8 wel aff denk ik
oke succes met wachten. en ga voor je duimen dat hij straks vet positief is. laat je het wel weten als je gaat testen. ben wel heel benieuwd. hoe lang zijn jullie al bezig voor een kindje?
ben nu al vanaf vorig jaar september zoiets bezig om weer zwanger te worden van de eerste.. maar het wil ni lukken op een of andere manier daarom had ik me er deze maand vanaf gezet ik wou die stress ni meer. maja nu ben ik dus weer overtijd en ga dus weer stressen.. ik denk dat ik gewoon w8 tot aankomende vrijdag dan ben ik 8 dagen overtijd, ga dan testen als er nog niks is
helaas hoeft dit niet te betekenen dat het elke keer hetzelfde is. Het kan door je vmk komen, maar het kan ook dat je echt weer overtijd bent. Anders test je over 2 dagen ofzo? Hoop voor je dat het raak is!