Ik heb net in de avond getest en kreeg een tweede streep te zien. Haast niet op de foto te krijgen maar wel met het blote oog te zien. Heb de dagen hiervoor ook getest alleen was alles negatief en verwachtte eigenlijk op deze ook niks te zien. Denk eerder vals positief dan dat die positief is maar ben ook nog niet ongesteld dus weet het even niet meer.
Ik zie idd niks. Maar als de streep binnen afleestijd verscheen, je de test niet hebt open gemaakt en de streep roze is, is hij absoluut niet vals
Ik heb 2x gehad dat ik ervoor al een voorgedrukt lijntje zag. Na het testen leek ik vaag iets te zien (meer grijs ook dan roze). Denk dat deze vals waren. Verder wel een een licht roze streepje gehad (die de dagen erna opliep).
Ja, streep was meteen te zien. En zeker niet open gemaakt. Streep ziet er wel roze uit, alleen mijn gevoel zegt dat die toch niet positief is. Als ik vandaag niet ongesteld wordt dan ga ik weer even testen.
Ja, heb net ook een topic gezien waar iemand met deze test ook eigenlijk positief testte, maar met andere testen weer negatief. Vertrouw het ook niet echt helemaal. Deze streep die ik zag was wel roze. Maar goed we gaan het vandaag wel zien met een andere test.
Maar dan waren die andere testen wellicht minder gevoelig dan de predictor. De predictor is echt heel betrouwbaar en ook heel gevoelig.
Ik zie ook wat als ik het in het negatief zet. Moet heel goed kijken maar zie het wel. Nu hopen op een goede oploop
De Predictor is een erg goede zwangerschapstest. Wanneer deze positief of negatief is kan je er vanuit gaan dat dit klopt. @TS al getest?
Ja, klopt heb wel goede ervaring met die van early. Alleen die express was de eerste en laatste keer. Ja, was op de test ook inderdaad goed te zien. Alleen heb nu met de kv 2v5 getest en die is negatief. Helaas geen oploop. Althans heb met die van de kv getest en die is negatief. ik heb gisteren getest en was helaas negatief. Maar ja ben ook niet ongesteld. ja, klopt. Heb goede ervaring met die van early. En deze test was van predictor express.
Probeer zoveel mogelijk dezelfde testen te gebruiken. Dan heb je een reëel beeld van de oploop/afloop.