Beste dames, Ik heb nooit verwacht dat ik onder dit topic een berichtje zou plaatsen, wij zitten ruim 2 jaar in de mmm. En vanmorgen na de 2 ivf poging heb ik volgens mij een goede test in handen. Maar nu twijfel ik toch een beetje, of wil het niet geloven. Nu moet ik er wel bijvertellen dat ik te vroeg heb getest namelijk 12 dagen na de terugplaatsing. Volgens mij moet de pregnyl al uit me urine zijn. Bij de vorige ivf was ik al om deze tijd aan de rode duivels. Wat vinden jullie. O'Ja op de test staat de verkeerde datum, de test is van vanmorgen de 17e en niet de 16e. Ik was gelijk al een beetje in de war. Alvast bedankt! Liefs Lynn
ik vind deze test positief hoor ! ik heb alleen geen verstand van hormonen die nog in je urine zouden kunnen zitten van je behandeling . maar ik ben positief hoor , gefeliciteerd !!! liefs edith mama van mees*
Ook ik heb geen verstand van de hormonen die nog in je urine zouden kunnen zitten maar ik zie wel degelijk een mooi 2e streepje ! Alvast een voorzichtige gefeliciteerd!
Ik zie zeker een streepje! (maar geen idee hoe het zit met de hormonen) Alvast voorzichtig gefeliciteerd!
Bedankt voor jullie snelle reactie. Ik hoop het zo! Ik wil alleen het ziekenhuis niet bellen om te vragen over die pregnyl omdat ik te vroeg getest heb. Ik denk dat ik dan toch te horen krijgt test maar zaterdag dan is het zeker. Maar goed ik blijf testen morgenochtend weer! Liefs Lynn
Nou daar zat ik dus tussen te twijfelen, ik heb 2 poeder en 1 vloeistof gespoten. Maar ik had gelezen dat 5.000 na 7 dagen je lichaam uit is en 10.000 na 12 dagen na de punctie en ik zit nu op dag 15. Maar goed er is wel hoop dat moet ik zeggen, ik heb nog nooit een test in handen gehad waar 2 streepjes op staan. Maar ik weet dat ik niet te veel moet hopen. Ik test morgen gewoon weer. Liefs Lynn