Beste dames, Ik heb nooit verwacht dat ik onder dit topic een berichtje zou plaatsen, wij zitten ruim 2 jaar in de mmm. En vanmorgen na de 2 ivf poging heb ik volgens mij een goede test in handen. Maar nu twijfel ik toch een beetje, of wil het niet geloven. Nu moet ik er wel bijvertellen dat ik te vroeg heb getest namelijk 12 dagen na de terugplaatsing. Volgens mij moet de pregnyl al uit me urine zijn. Bij de vorige ivf was ik al om deze tijd aan de rode duivels. Wat vinden jullie. O'Ja op de test staat de verkeerde datum, de test is van vanmorgen de 17e en niet de 16e. Ik was gelijk al een beetje in de war. Alvast bedankt! Liefs Lynn
ik vind deze test positief hoor ! ik heb alleen geen verstand van hormonen die nog in je urine zouden kunnen zitten van je behandeling . maar ik ben positief hoor , gefeliciteerd !!! liefs edith mama van mees*
Ook ik heb geen verstand van de hormonen die nog in je urine zouden kunnen zitten maar ik zie wel degelijk een mooi 2e streepje ! Alvast een voorzichtige gefeliciteerd!
Ik zie zeker een streepje! (maar geen idee hoe het zit met de hormonen) Alvast voorzichtig gefeliciteerd!
Bedankt voor jullie snelle reactie. Ik hoop het zo! Ik wil alleen het ziekenhuis niet bellen om te vragen over die pregnyl omdat ik te vroeg getest heb. Ik denk dat ik dan toch te horen krijgt test maar zaterdag dan is het zeker. Maar goed ik blijf testen morgenochtend weer! Liefs Lynn
Nou daar zat ik dus tussen te twijfelen, ik heb 2 poeder en 1 vloeistof gespoten. Maar ik had gelezen dat 5.000 na 7 dagen je lichaam uit is en 10.000 na 12 dagen na de punctie en ik zit nu op dag 15. Maar goed er is wel hoop dat moet ik zeggen, ik heb nog nooit een test in handen gehad waar 2 streepjes op staan. Maar ik weet dat ik niet te veel moet hopen. Ik test morgen gewoon weer. Liefs Lynn
dat er een streepje staat lynn is geen twijfel over maar inderdaad die hormonen.. neem aan dat je ook een bloedtest krijgt standaard nu? ik zou denk ik gewoon even de poli bellen en vragen hoe of wat, ze kunnen je daar meer info geven dan wij allemaal bij elkaar want daar weten ze ook hoeveel hormonen je daadwerkelijk gehad hebt ik zal voor je duimen!!
Ohw wat spannend... Ik hoop heel hard dat dit niet de hormonen zijn, maar HET hormoon!! Ik zou ook de poli even bellen. Dan weet je iig hoe en wat. Want nu duurt wachten tot zaterdag toch veel te lang!! Su6
Ik had van de week ergens op het forum gelezen dat Pregnyl iedere dag halveert.. Kan het zo snel even nergens terugvinden. Ik zou ook even bellen! Wie weet mag je bloedprikken, en anders over 2 dagen weer eens testen en dan hopen dat het streepje mooier is! Ik duim voor je! Het is je gegund
Hoop voor je dat je zwanger bent Lynn! Als je testen in de komende dagen duidelijker worden, dan lijkt het me dat het niet de pregnyl is, maar een zwangerschap!
Dat ziet er in ieder geval veelbelovend uit. Succes de komende dagen. Wat is dat toch met al die vrouwen die niet kunnen wachten met testen Ik ben zelf niet anders hoor
Ik zie hem zeker wel! Maar....ik zou nog niet te enthausiast worden , volgends mij kan pregnyl na 14 dagen nog in je lichaam zitten! Maar dat hoop ik in dit geval niet natuurlijk en dat je gewoon een super mooie test in handen krijgt!
Wordt spannend met je hormonen in gedachten anders zou ik je nu voorzichtig feliciteren!! Ga je morgen weer testen? Kun je zien of die donkerder wordt! Spannend!!!
Hallo dames, Bedankt voor al jullie reactie's. Nou vanmorgen natuurlijk weer getest, en deze test is veel donkerde! Ik ga vanmiddag even de ivf poli bellen. We vinden het zo spannend, en nog niet echt te bevatten. Liefs Lynn
jaaa dat is goed nieuws!! dan is het echt 100% van een zwangerschap!! Ik zeg GEFELICITEEEEEEEEEERDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD