Op het forum lees ik een hoop over de zw.testen van de Action, maar niets over de ovutesten van de Action. Hoe zijn de ervaringen daarmee? Wat kosten deze? Ik lees graag of iedereen daar ook zo positief over is, of juist niet.
Je hebt er 5 voor 2,49 En ik vind ze erg makkelijk bruikbaar. ik hou ze gewoon onder mijn urine straal hou niet van dat gedoe met bekertjes. ze geven bij mij duidelijk mijn ei sprong aan. Ik test altijd een mini streepje en danmeestal van uit het niets een donkere streep. Die blijft 1 a 2 dagen aan en dan zwakt hij weer af . Vaak heb je dan tussen de 24-48 uur je eisprong dan. Ik hou dan bij met mijn temperatuur. En 2 dagen na positieve ovulatie test een temperatuur verhoging dus ook echt gesprongen. 3e ronde was ik zwanger. Helaas een mk dinsdag weer testen succes ik vind ze goed en goedkoop.
Bij mij werkten ze ook prima. Beetje vergelijkbaar resultaat als op de foto hierboven. En ik vond deze ook beter werken dan wanneer je met een pipetje en een bekertje moet klooien. Ik zou zeggen: probeer het gewoon een cyclus
Ik heb ze gebruikt maar nooit een duidelijke knaller gehad. Gelukkig voelde ik de eisprong anders hadden we er naast gezeten. Of de testen werken is heel persoonlijk. De ene vind Action fijn, de ander kruidvat en weer een ander CB. Zou het gewoon proberen Als het de ene maand niet is gelukt en je vond de testen niet fijn probeer je een ander merk.
ik gebruik ze ook, maar als ze bijna positief zijn doe ik ook nog de cb digitaal er bij. de cb digitaal vind ik persoonlijk het fijnste maar zijn erg prijzig.
Dank voor al jullie reacties. Er zit bij mij geen Action vlak in de buurt. Ik moet er dus voor rijden. Vandaar mijn vraag.