Hallo, Ik ben sinds Zondag steeds zieker gaan worden, Begon met heel erg vermoeid zijn steeds kunnen slapen en me spieren die zeer deden. De dag daarna ook verkoudheid maar dan eigenlijk vooral hele tijd een loopneus niet zo zeer echt hoesten en sinds dien ook barstende hoofdpijn. Nu heb ik vandaag toch maar een zelftest gedaan alleen deze was negatief, GGD adviseert wel om bij hun een test te laten doen maar blijkbaar is de oude teststraat bij ons gesloten en is het nu 20 minuten fietsen heen.. Voel me te ziek om zo lang te moeten fietsen. Wat zouden jullie doen? De auto is geen optie
Vervelend dat je je zo ziek voelt. Als de enige optie fietsen is, dan zou ik toch wachten tot je je wat beter voelt en dan alsnog op de fiets gaan. Ik zie niet echt andere opties.. Beterschap
Is er niemand die je kan brengen? Iemand die recent zelf besmet is geweest, of allebei een mondkapje op en autoraam open.
Je kan ook gewoon niet testen en uitzieken. Geloof dat ze uiteindelijk ook naartoe willen dat alleen kwetbaren getest gaan worden bij de GGD.
Ik zou ook uitzieken en niet testen. Of je moet per se een herstelbewijs willen voor vakantie in buitenland of zo. Anders zou ik niet gaan
Ik zou dan gewoon uitzieken en niet testen. Mocht je wel graag een herstelbewijs willen hebben, kun je ook wachten tot je weer wat opgeknapt bent. Pcr kan behoorlijk lang positief blijven, dus de kans is dan dat je alsnog positief test op de pcr.
Ik zou er nog een zelftest tegenaan gooien morgen. Mocht deze ook negatief zijn dan zou ik het daarbij laten en gewoon uitzieken. De gewone griep bestaat ook nog steeds.
Als je zo ziek bent kom je neem ik aan ook niet buiten? Ik zou dan het testen laten voor wat het is en lekker gaan uitzieken.
Tegenwoordig zijn er teams die thuis komen testen. Dit vertelde de ggd 2 weken geleden toen de ggd belde over positieve uitslag van dochter
Dat klopt idd, maar die hebben het nu wel weer erg druk. Laatst nog voor een patiënt gebeld, maar ze hadden geen tijd. Advies was uitzieken en nogmaals thuistest doen paar dagen later en evt dan als patiënt wat opgeknapt is, alsnog een PCR doen. Ik zie de meerwaarde inmiddels niet meer van testen bij GGD, dus zou evt nog een thuistest doen en het dan wel geloven.