Zwanger na miskraam of niet?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door W3D2409, 16 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. W3D2409

W3D2409 Lid

4 okt 2014
    44
    31
    18
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

Ik zou graag eventjes jullie gedachtes willen horen..

Op 19 januari heb ik met 5 weken en een paar dagen een miskraam gehad.
    Voor mijn cyclus ga ik uit van 19 januari als eerste dag. Ik had toen vorige keer dat ik zwanger was veel steekjes in mijn heup en bij mijn lies. Nu voelde ik dat dus de laatste paar dagen weer... Als ik uitga van mijn normale cyclus zou ik vrijdag/zaterdag weer ongesteld moeten worden (maar het zal vast in de war zijn door de miskraam, dacht ik).

Nu heb ik net een zwangerschapstest gedaan, ik kon niet meer wachten, met het volgende resultaat.

Kijk daar word je vrolijk van natuurlijk, maar ik twijfel. Zou het niet een restje kunnen zijn van de vorige zwangerschap? Of moet dat wel uit mijn systeem zijn nu bijna een maand verder?

Spannend..

Bijgevoegde bestanden:

2. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.925
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Heb je na je miskraan getest of het hcg weg was??

Ik ken iemand die nu bezig is met haar miskraam (meermaals proberen op te wekken wat niet lukte en nu een curretage krijgt).
    Zij was ook ong 6 weken toen het op de echo fout bleek en dat meer dan een maand geleden.

3. W3D2409

W3D2409 Lid

4 okt 2014
    44
    31
    18
    NULL
    NULL
    Nee niet gekeken of het hcg weg was (stom).
    Ben wel gelijk de dag van de miskraam het vruchtje verloren.

Misschien maar beter een optie om morgenochtend de huisarts te bellen.

4. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.925
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Dat zou een optie kunnen zijn.
    Je kan ook over een aantal dagen nogmaals testen en als hij nog duidelijker wordt dan een echo afspraak over 2 weken laten maken.

5. Linky

Linky Fanatiek lid

12 jun 2014
    3.487
    172
    63
    Vrouw
    Steekjes bij mijn liezen heb ik ook sinds mijn tweede miskraam, maar dan bij de eisprong! Zou het ook nog kunnen zijn... Maar als het hcg niet helemaal uit je lichaam is, geeft een ovulatietest geen betrouwbaar beeld. Ik zou ook zeggen, over een paar dagen opnieuw testen.

6. W3D2409

W3D2409 Lid

4 okt 2014
    44
    31
    18
    NULL
    NULL
    Ik denk niet dat het een ei is, want ik heb ook last van veel wit slijm.
    Vorige zwangerschap had ik dat ook.

Vanmiddag weer een testje gedaan. Eigenlijk 2, waarvan 1 dezelfde als de vorige keer.

Hieronder zie je een foto met de drie testen. Waarvan het volgens mij wel duidelijk is welke van 2 dagen terug was (de onderste).

De bovenste test bleef heel lang heel licht (zowel controle- als teststreepje).

Mocht ik toch zwanger zijn dat moet nu twee dagen verder het hcg wel wat meer aanwezig zijn in mijn lichaam.

Voor het goed vergelijken heb ik ook nog een foto toegevoegd waarbij ik de twee foto's van de testen bij elkaar heb gestopt. De bovenste is van vanmiddag en de onderste van twee dagen geleden.

Zien jullie goed of de tweede test(en) donkerder is(zijn)?

Bijgevoegde bestanden:

7. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    ik zie op de bovenste foto alleen op de meest linkse test een tweede streepje..
    maar wij kunnen helaas niks zeggen over of het nog leftover hcg van je miskraam is of dat er sprake is van een nieuwe zwangerschap... ik hoop uiteraard het laatste voor je! je zal helaas even moeten afwachten en (over)morgen nogmaals testen.. succes!

8. Deebje

Deebje Bekend lid

2 mrt 2013
    960
    27
    28
    Vrouw
    Zijn dit plus testen of twee streepjes, want weet niet waar ik naar moet zoeken of wat ik zie ;)

Deel Deze Pagina