Dag dames, Ik ben onzeker.... Vandaag is mijn NOD, echter kon ik me dinsdag al niet bedwingen en heb ik een test gedaan. Positief. Donderdag wederom getest, positief. Echter niet donkerder, ik meende zelfs lichter. Vrijdag weer getest (ja, ik weet het, beetje bezeten...), na 5 min. geen streepje, dus met een narrig hoofd heb ik alle testen in de prullenbak gegooid. Nu heb ik echter ook vanaf dinsdag al zo'n buikkrampen, nog geen bloed dus ik dacht vandaag: toch even checken of er echt niets te zien is. Dus test van KV en Z&K gepakt, ja hoor, positief. Maar wederom niet donkerder, niet lichter? Hoe kan dit toch? Iemand die hier ervaring mee heeft? Allereerst de test van dinsdag (KV2v5), vervolgens net zo'n test donderdag en als laatste die van vandaag.
Het lukt niet in één bericht, dus hierbij de laatste foto: Edit: ik ben een waardeloos fotografe, excuus...
Hey Pleak! Dinsdag en donderdag 's ochtends getest en vanmiddag (na ongeveer vier uur niet te hebben gedronken) Edit: vanmiddag was ergens rond 16.30 uur.
Die laatste is dan vanmiddag begrijp ik? Ik vind het streepje op de onderste foto toch wel donkerder dan die op de eerste twee foto's! Bij mij duurde het ook best even voor ik een echte knaller had hoor Ooh en gefeliciteerd natuurlijk!
Hai Josie! Irritant van die testen he.. Maar niet gelijk negatief want het kan ook komen doordat jou lichaam heel langzaam HCG aanmaakt.. Ik had dat namelijk ook, en dan had ik pas veel later positieve test... Positief blijven!
raar hoor.. bij mij bleef hij van maandag tot gister ochtend heel licht, toen 's middags cb met indicator gedaan die zei tot mijn verbazing 2-3 weken.. daarna als check een kruidvat 2v5 en toen was het streepje ineens wel redelijk donker. Vanmorgen was hij net zo als die van gister middag. Ook heel raar, maar gister dacht ik echt even dat het niet goed zat voor de digitale. Dus snap wel dat dit heel vervelend moet voelen! Ik weet geen antw op je vraag, maar heb wel ervaring met langzaam kleurende testen. Hoe het bij mij kan.. geen idee.. ik stop nu met testen. Misschien als laatste check-up een digitale?
Irritant dat ze niet snel oplopen. Maar de onderste is toch wel duidelijker dan de bovenste. Ziet er positief uit. Sommige meiden testen pas ruim een week na nod positief. Iedereen maakt anders hcg aan. Hopen op een snelle knaller maar zou me nog geen zorgen maken.
Bedankt voor jullie reacties, meiden, stelt me enigszins gerust. Het is inderdaad vervelend, net zoals het vervelend is dat ik 0,0 geduld heb... Na hoelang kwam bij jullie de knaller?
Bij mij liep het uit op een miskraam als de streepjes zo licht bleven. Sorry voor dit ontmoedigende verhaal, maar ik wil je voorbereiden op deze mogelijkheid. Ik hoop natuurlijk dat het bij jou gewoon goed zit. Succes!
Dank je Brix. Het is niet alleen maar rozengeur en maneschijn, ik hou er ook zeker rekening mee dat het niets is / mis kan gaan. Wanneer testte je zelf positief?
Hoi Josie, Ze zien er iig positief uit!! Als je echt wilt zienof ze oplopen, kan je het beste wel steeds hetzelfde type zw test gebruiken. De eerste 2 zijn kv 2v5, de laatste die je hebt gedaan is geen kv2v5.
Ik zie nu pas onder die andere test weer een kv2v5, sorry!! Ik vind de laatste kv2v5 toch wel een stuk duidelijker hoor! Met ochtendurine zal die wel donkerder worde
ik vind hem en donkerder maar volgens mij zijn het ook 2 verschillende testen en die kun je onmogelijk met elkaar vergelijken probeer eens met 1 soort test te blijven testen dan zie je het verschil nog duidelijker maar je bent gewoon harstikke zwanger hoor meid gefeliciteerd een cb met indicator zou je nu makkelijk kunnen doen
Bedankt dames, voor het kijken. Ik test sowieso iedere dag met KV testen, gisteren had ik er nog een Z&K bij gepakt om te zien wat die zou doen, vandaar op de laatste foto twee testen. Die is echter lang niet zo duidelijk als die van KV. Ik zal nog meer geduld hebben.
Hier ook maar: http://www.zwangerschapspagina.nl/bevallingslijst-forum/407887-aftellen-naar-16-t-m-31-aug-2013-deel-1-a-14.html Lekker mee komen kletsen! En proberen te genieten Gefeliciteerd!