Hoi meiden, Ben benieuwd wie van jullie dit ook heeft (gehad). Ik heb nu een aantal zw-testen gedaan en iedere keer als ik mijn laatste druppel urine op de test liet vallen en de achtergrond verkleurde, verschijnt direct de teststreep en daarna de controle streep (omdat deze volgorde bij alle testen natuurlijk zo is!). Ik heb inmiddels 3 verschillende merken gehad en allemaal hetzelfde resultaat Zou het deze keer dan eens raak mogen zijn voor ons? Liefs, MissQ.
Dit is trouwens de test van vanmorgen, aan de linkerkant is de verkleuring in de achtergrond nog zichtbaar.
Nou dat het raak is is duidelijk gefeliciteerd en ja hoe meer hcg des te donkerder en sneller het teststreepje kleurt.
Ja hoor meid!! Het is dit keer echt raak!! Die blauwe test heeft heel veel nodig (mvm) en die ziet er dus super uit! Gefeliciteerd en ik duim voor je dat dit een mooie plakbaby wordt!
Hier ook vanmorgen nog aan het doorlopen en toen kwam de teststreep al naar voren! Nog niet donkerder dan de controlestreep, maar wel bijna! Ik had het al gezegd, maar ik duim voor je!
Ik zou nu op 6 weken zitten, is dat dan niet heel veel HCG als het 1 emmie zou zijn? Pffff Ze hebben er 2 terug geplaatst de 24ste.....
Ja ik had het ook hetzelfde toen ik 6 wk zwanger was. Heel geruststellend om te zien.. de teststreep stond er nog voor de controlestreep. Gefeliciteerd!
Durf het nog steeds niet echt te geloven... pff, was het maar vast donderdag! Ik heb net trouwens even gekeken, de MvM test heeft minimaal 25 ug HCG nodig om positief te testen. Las ergens dat de k2v5 20 ug HCG nodig hebben. Weet iemand hoeveel de dipsticks van sensitest nodig hebben?
Thx Marnat en Charity! Charity, jij ben nog steeds de enige die gependeld heeft dat ik nu zwanger ben. Hoop zo dat mijn echo donderdag dat kan bevestigen. Dan plaats ik pas een reactie in jouw topic. Sorrie, maar ben nog steeds niet helemaal zeker.....
Nou, dat is duidelijk hoor. Zeker zwanger! Mijn test gaf met 4 weken al eerder een teststreep, dan de controllestreep.
Dat is zeker positief. Gefeliciteerd! Hier was het ook 2 keer eerder en een meer donkere teststreep dan controle (ik testte beide keren met 5 weken ongeveer omdat we op vakantie waren)
Als jij niet zwanger bent , ben ik het ook niet en ik ga komende week bevallen Dus gefeliciteerd hoor !!! Liefs Edith Mama van mees*