Teststreep eerst heel duidelijk en daarna minder duidelijk

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by bloem87, Jul 19, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. bloem87

bloem87 Lid

Jul 16, 2010
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Ik heb ook een vraag. Ik heb een zwangerschapstest gedaan van de Etos en nu gaf die een hele duidelijke streep aan. een paar uur later keek ik opnieuw naar die test en was het streepje bijna weg.

Heeft iemand anders dit ook al eens meegemaakt en wat betekend dit? Na 10min is de test niet meer betrouwbaar zoals ze zeggen, maar vind het raar dat er eerst een duidelijke streep was en nu bijna helemaal weg is.

Hoop dat iemand hier een antwoord op heeft.

2. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

Oct 31, 2009
    5,712
    68
    48
    Female
    disneyworld
    heb je er een foto van meid? kunnen we even meekijken.....

3. mel78

mel78 VIP lid

Feb 12, 2008
    8,320
    242
    63
    Kan kloppen hoor. Dat heb ik ook met testen die ik hier heb liggen. Als ik test 's morgens en mijn man komt 's avonds thuis, kan de test al veel minder duidelijk zijn.

4. bloem87

bloem87 Lid

Jul 16, 2010
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb er geen foto van gemaakt, maar ik kan er straks wel eentje maken als ik thuis ben. ik heb helaas ook geen foto gemaakt van de duidelijk zichtbare streep.

Ik heb ook nog een andere test gedaan paar daagjes van te voren en daar had ik een licht streepje. dus zou zwanger zijn, maar ik vind het raar dat de streep gisterenochtend duidelijk zichtbaar was en in de avond bijna weg :(.

5. bloem87

bloem87 Lid

Jul 16, 2010
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oke, dat kan dus voorkomen. Ik vond het raar dat het zo erg veranderde.

6. anja89

anja89 Fanatiek lid

Mar 15, 2008
    3,101
    0
    0
    Noord Holland
    Komt wel vaker voor idd.
    Bij de ClearBlue + testen verdwijnt het streepje na verloop van tijd ook zo goed als, hou je alleen nog zo'n pennelijntje over.
    Als die streep gewoon dik was, was je test posi en ben je gewoon zwanger. :)
    Gefeliciteerd!

7. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

ja hier werd hij ook veel minder duidelijk (maatr niet zo snel) kan gebeuren hoor. als de test binnen de tijd dat je hem mag aflezen positoef geeft ben je normaal gesproken gewoon zwanger hoor. daarom mag je die testen ook aflezen binnen een bepaalde tijd omdat daarna er nog wel dingen kunnne veranderen.

8. bloem87

bloem87 Lid

Jul 16, 2010
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb gisteren nog eentje gedaan van de Kruidvat en die gaf een plusje aan en ook daar na een uurtje of 2 verdwijn het plusje en bleef er alleen het streepje over. Maar in de 10 minuten gaf die wel een duidelijke plus aan.

Bedankt voor de reacties allemaal.

9. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

je bent gewoon zwanger meis! gefeliciteerd!! ik heb ook de etos test en eerst had ik een dikke stiftstreep en nu nog maar een dun pennestreepje. maar een streep is een streep.

het gaat om het resultaat de binnen de eerste 10 min. wat er daarna gebeurd is niet meer betrouwbaar

10. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

gefeliciteerd, lees nu dat je echt wel zwanger bent!

11. bloem87

bloem87 Lid

Jul 16, 2010
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor de felicitaties en de hulp. Heb een afspraak staan bij de verloskundige voor 19 augustus en 20 augustus.

19 Augustus kennismakingsgesprek en 20 augustus eerste echo. :).

Share This Page