Hoi! Vraagje, ik ben in april zwanger geraakt en toen testte ik 2 dagen voor NOD al positief met de kruidvat 2 voor 5 test. Helaas is dit een miskraam geworden (met 10 weken). Nu zit ik weer in de w8 weken en heb zowel 5 dagen als 3 dagen voor nod getest met negatief resultaat (ook kv 2 voor 5). Ik wist vorige keer en nu ook bijna exact de dag waarop ik de eisprong heb gehad (via echo's) dus het kan niet zijn dat ik mijn ei later heb gehad dan gedacht. Ik vraag me eigenlijk af of het per zwangerschap kan verschillen wanneer je positief test. Weet iemand dit?
Ja dit kan verschillen en dat is heel normaal. Ik heb wel eens 5dagen voor nod posi getest maar ook eens 4dagen na nod. Dit komt volgens het ivf-team omdat de innesteling plaats vind tussen dag5 tot dag12 na ovulatie.En wanneer dit gebeurd wisselt per zwangerschap.
Ik heb bij mn eerste 2 kids Op NOD echt een superduidelijke test gehad. Bij mn miskraam een paar dagen voor nod al duidelijk posi en bij deze zwangerschap was het op NOD echt nog zoeken naar een streepje. Heb zelfs getwijfeld of mn cyclus niet langer was maar uit de echo's bleek mn berekening gewoon te kloppen.