Graag mening ovutest en pregnyl!

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Loe, 11 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loe

Loe Niet meer actief

Dames willen jullie even kijken naar mijn ovutesten: de testen met een kruisje zijn mijn ovutesten die in eerdere cyclussen positief waren (heb ik bewaard). Nu de onderste twee van vandaag.....is die van vanavond nou positief?:(

Ik wil eigenlijk morgen rond 10.30 de pregnyl gaan spuiten. Lijkt dat een goed plan?
    Omdat het follikel vandaag pas 17.4 bij 15.3 was, dus gemiddeld 16.4, vind ik het nog wel klein om al pregnyl te spuiten. ;)Het kan wel zijn dat mijn eigen eisprong dan VOOR het effect van de pregnyl komt. Ook heb ik vanmiddag nog Fostimon gespoten, zou het kunnen zijn dat het eitje al sneller groter is gegroeid dan 2 mm per dag?:$

2. Loe

Loe Niet meer actief

iemand???

3. mamavanbo

mamavanbo Fanatiek lid

13 apr 2006
    3.931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (België)
    waar staan je testjes?

4. mamavan3

mamavan3 Fanatiek lid

24 mei 2007
    1.849
    5
    38
    fulltime huismama
    rotterdam
    waar staan je ovu testen?

5. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Krijg je geen instructie van de gyn wanneer je Pregnyl moet spuiten? Pregnyl wordt gespoten om je eisprong in gang te zetten, dit staat helemaal los van een eigen LH-piek. Als je die zelf hebt, is Pregnyl niet nodig!

6. Loe

Loe Niet meer actief

komt tie, vergeten.......:)

7. Loe

Loe Niet meer actief

Jippie,mijn fert.arts besluit dat natuurlijk niet zomaar he......ik heb een slechte eisprongwaarde, daarom krijg ik pregnyl en nog eens 5000 ter ondersteuning van de luteale fase. Vorige maand heb ik een waarde van 5.5. gehad zonder pregnyl, daarvoor 19. Houd dus niet over en dat is dus de reden dat ik het krijg.

8. Loe

Loe Niet meer actief

ik moet dus de pregnyl spuiten van de fert.arts bij een positieve ovutest, maar ik vind t zo bijzonder dat mijn follikel nog niet zo groot was vanmiddag. En is nu de ovutest positief? Zal ik dan vanavond of morgenochtend spuiten? dat is nu mijn vraag......

9. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Ik zou me aan de instructies van de gyn houden en de Pregnyl spuiten als je test positief is. Een follikel groeit door tot aan de eisprong, dus dan komt er zeker nog wel 2 mm bij en zit je op de goede grootte.

10. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    ik denk dat het beter is als je dan morgenvroeg de pregnyl zet dan is je ei rond de 18mm en dat is wel een goeie grote..
    ik heb afgelopen cyclus ook de pregnyl moeten zetten(daarvoor ook trouwens) en op de dag dat ik fm kreeg was me eitje ook 16.0mm de gyn zei nu nog 1 keer gonal spuiten en dan morgenvroeg de pregnyl...

succes meid en op naar je posi test

11. Loe

Loe Niet meer actief

ik vraag me dus af of deze ovutest van vanavond positief is?

Babyhope, bedankt voor je mening!

12. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    hey loe ik ben heel eerlijk haha
    ik heb totaal geen verstand van ovulatietesten...
    sorry meid hahaha...

13. Loe

Loe Niet meer actief

geeft niet hoor! ik denk toch maar morgen.

14. mamavan3

mamavan3 Fanatiek lid

24 mei 2007
    1.849
    5
    38
    fulltime huismama
    rotterdam
    ik denk dat die morgen knal positief is

Deel Deze Pagina