Die staat inderdaad redelijk ver naar het midden. Het stripje zal wel niet goed in de verpakking zitten.
Heb m uit elkaar gesloopt en dat stripje zit er gewoon net als andere testen in.. Kan ik deze nou als foutief zien?
Stripje is vast beetje verkeerd afgeknipt/ verschoven in de fabriek. Ik vind dit gewoon een goede test hoor. Buiten het feit dat hij niet positief is natuurlijk
Vind het geloof ik ook een beetje jammer Het is op mijn NOD en een ongelukje gehad precies bij mijn eisprong ..
Kan me voorstellen, heb je topics beetje gevolgd! Het idee dat t misschien wel raak kan zijn doet dan iets met je, ookal weet je dat wachten beter is gevoel en verstand.. Jammer meis!
Inderdaad me eierstokken rammelen als een malle, maar verstand zegt iets anders Maar ondertussen nog steeds niet ongi
Denk dat je een paar topics van mij gemist hebt Mijn vriend heeft in maart in een afkickkliniek gezeten is nu een halfjaar clean. Vandaar dat mijn verstand zegt dat het nu nog niet kan, maar hoop tegen die tijd dan is hij anderhalfjaar clean dat het dan wel kan en alles dus nog goed gaat
O ik zie het jij ook wachtend tot maart haha. Wel snel weer trouwens! Erg leuk, was hier ook de bedoeling helaas mk in maart misschien wel beter nadat dat verslavings gedoe maar nu wil ik zo graag weer!!
Aan de ene kant vliegt de tijd als je aan het genieten bent van je kindje, als je dan denkt aan het opnieuw zwanger worden volgend jaar gaat het weer Ooh zo sloom