K2v5 12dpo ongelofelijk onzeker over alles!

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by EverAfter, Aug 7, 2023.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. EverAfter

EverAfter Bekend lid

Aug 14, 2014
    675
    43
    28
    Female
    Dag dames,

In maart had ik positieve testen die heel langzaam opliepen en bleven oplopen en waarbij ik gewoon ongesteld werd na 27 dagen. Dit bleek uiteindelijk dan ook niet goed en is uitgedraaid op vermoeden van bbz. Lichaam heeft het gelukkig wel zelf opgelost.

Nu heb ik deze ronde bewust geen ovulatietesten gebruikt, om het wat meer los te laten. We hadden ons er eigenlijk al bij neergelegd dat als het nu weer niets werd, het dan gewoon zo was (we hebben al 2 hele mooie kindjes).
    Maar nu heb ik gisteren op cd 25 licht positief getest op een kruidvat early, die met de 2 roze lijntjes. Zojuist op cd 26 met middagurine de k2v5 gedaan en dit is het resultaat. Ik gok zelf ongeveer 12 pdo, aangezien ik altijd cyclussen heb van 26 of 27 dagen.
    Dit ziet er toch wel ok uit voor de termijn of niet? Zo bang dat ik vandaag of morgen toch ongesteld word!!

Attached Files:

Snuisterkonijn likes this.
  2. Narcisje

Narcisje VIP lid

Mar 17, 2016
    12,828
    8,483
    113
    Female
    Ziet er prima uit hoor!

3. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    54,975
    15,607
    113
    Nabij Utrecht
    Ziet er prima uit, zeker omdat je niet weet hoeveel dpo je bent en je bijv ook 10 dpo kan zijn :)

Share This Page