Het duurt nog even voordat wij voor een tweede willen gaan maar ik ben er nu al wel mee bezig in mijn hoofd. Ik heb bijv al op internet gezocht naar ovulatietesten. Ik heb hier nog geen ervaringen mee en moet nog even kijken hoe het werkt etc. Mijn cyclus voordat ik aan de pil ging was 28 dagen altijd dus ik verwacht wel dat als ik stop met de pil dat het weer ongeveer hetzelfde zal zijn. Nu mijn vragen: 1. Welke zijn goeie testen? (goeie ervaringen) En niet al te duur? 2. Vanaf wanneer na de eerste menstruatie beginnen, dus welke dag? 3. Vanaf wanneer klussen en wanneer eisprong? Dus hoe zit dat precies met die streepjes. Alvast bedankt
Ik zie hier vaak de sensitest voorbij komen, die schijnt heel goed te zijn. En als je even op die site gaat kijken, staat er uitgebreid beschreven hoe het allemaal werkt.
Zwanger en kids ovulatietesten zijn goed en niet duur. Als je cyclus weer 28 dagen is zou ik beginnen op dat 12. Eigenlijk is het voldoende als je tussen dag 10 en dag 20 om de dag klust, dan heb je normaal gesproken je eisprong wel gehad. Maar als je je eisprong echt wil spotten, dan is dat gemiddeld 24-48 uur na een positieve ovutest.
Ja ik heb wel ervaring met Sensitest zwangerschapstesten, die waren wel goed. Dus mss dan ook maar de ovulatietesten proberen. Is het niet beter om op dag 10 te beginnen als mijn cyclus 28 is? Of is dat te vroeg.