Ik heb op 2 mei 5000 pregnyl gespoten. Nu 2 dagen geleden getest om te kijken of de pregnyl weg was. Maar toen nog een licht streepje. Gisteren kon ik niks ontdekken op de test en vanmorgen weer een streepje...
11 dagen na 5000 die zou nu echt weg moeten zijn. Ik heb goede hoop voor je meid! Morgen nog eens testen als hij dan nog duidelijker word weet je het zeker! Duim duim.
Ik zie wat je bedoelt en vind het er wel hoopvol uitzien. In theorie kan het nog wel van de pregnyl zijn (de ene test levert een donkerder streepje dan de andere), maar dit wordt natuurlijk steeds onwaarschijnljiker. Ik denk dat dit de goede kant op gaat . Hopelijk wordt je streepje duidelijker!!
zou je hem heel even uit de huls willen halen en fotograferen? Mijn ervaring is met actiontesten dat je daar in huls altijd wat op ziet. Zodra je hem eruit haalt kun je de streep "los" zien.
Ohh wat spannend!! Dat zou toevallig zijn als jij ook deze ronde zwanger bent Ik ga duimen voor een duidelijke streep!
Ik zeg: Z W A N G E R !! Actiontest is behoorlijk gevoelig nl: ik had vorige week zaterdag getest: negatief: op maandag positief. Na het overlijden van ons kindje vorig jaar heb ik zeker wel 3 weken positief getest. Gefeliciteerd!
Ik hoop dat je gelijk hebt mamabri! En wat erg dat je je kindje hebt verloren! Ik vind het zoooooo spannend.
Oooo je loopt op de zaken vooruit ALS ik zwanger ben nu 3 weken en 3 dagen. Ik had namelijk op dag 13 eisprong ..
Ik had op 10dpo zo'n tuurstreepje. 11dpo smiddags ineens een hele duidelijke streep. Ik ga voor je duimen!