Bekijk bijlage 142353 temp zijn begonnen bij 29 mrt 36.2 - 35.8 - 35.9 - 36.1 - 36.1 - 35.9 - 36.0 - 35.9 - 36.1 Snap er niks meer van!
De laatste lijkt mij positief! dus je ei zou eraan moeten komen. Temp zal dan een dezer dagen omhoog gaan....
Het klopt toch gewoon? De onderste is positief, dus dan zou je temperatuur pas na je eisprong (dus na 24 to 48 uur)omhoog moeten gaan?
Bedankt voor jullie antwoorden. Ik dacht ook wel de onderste maar vond de test van gister ook al donker ( op de foto zie je dat niet zo goed) Klussen word dus niks mijn vriend is int chauffeur en komt pas vrijdagavond of zaterdag ochtend terug.
o das balen zeg! Wanneer hebben jullie voor het laatst geklust? Als dat gisteren of vandaag was dan kan het nog nl.
We hebben zondag nog geklust maar hij is altijd de hele week van huis. Dan hoop ik maar dat hij vrijdag thuis komt.
Even een vraagje, weet niet of ik hier goed zit, maar ik ga het toch proberen. Ik gebruik dezelfde ovulatietesten als Jodi. Nu heb ik nog geen een keer gehad dat het eerste streepje donkerder is dan het tweede streepje, maar... ik had heel lang gewoon geen tweede streep of een hele lichte twee streep, toen drie dagen lang een echte donkere streep (waarvan er één echt bijna even donker was als de andere streep). En daarna werden de strepen weer heeel licht. Zou het dan toch kunnen dat dat mijn eisprong was? Ik heb er nog niet zo veel ervaring mee, vandaar dat ik het hier vraag. Ik lees namelijk altijd dat het tweede streepje echt even donker of donkerder moet zijn, vandaar dat ik twijfel. Help! Alvast bedankt!
vrijdagavond gewoon nog klussen...je weet maar nooit!! misschien is je ovutest morgen ook nog wel posi. ja even donker of donkerder.. en een licht streepje hou je altijd wel iets hoor maar idd pas posi als hij net zo donker is.
Zeker vrijdag avond nog klussen.. Je ei blijft nog wel even leven nadat ie gesprongen is..( ik dacht 24 uur) en het zaad van je man zou wel op topkwaliteit zijn als zondag de laatste x was
Je laatste is positief! Morgen krijg je waarschijnlijk een temp stijging. Wij hebben het op de dag van de positieve test gedaan, 1 dag overgeslagen en de ochtend erna gedaan. En zwanger!! Succes met klussen!!