Uhhh ik zie het streepje zo... spannend hoor meis.. Ik had bij deze zwangerschap ook eerst een positieve ovulatietest dus spannend ik ga echt heel erg hard voor je duimen dat je nu zwanger mag zijn en dat het goed mag blijven gaan. Knuffel cher
hey, ik denk dat ik ook een streepje zie, dat zou wel een goed teken zijn. is al wel vroeg in je cyclus. dus hopelijk over een paar dagen een knaltest. wel spannend zo hoor!!
Hee spannend zeg! Ik zie idd ook wat! Eehm nee voor de rest geen nieuws, helaas haha nog een weekje geduld
wat spannend dat jullie ook wat zien ik moet me inhouden om nu niet elke dag een zwangerschapstest te doen.. doe dinsdagochtend denk ik weer 1.. heb nog 3 testen liggen en 1 digi Sam hou je het nog vol om niet te testen? knap hoor
Haha jaa elke dag testen is beetje zonde van je testen want het verdubbeld om de dag toch? Naaatuuuuuuurlij willen we wel weer een foto he! Haha jaa wwat valt er te testen zit pas op 7dpo hahha dus heeft nog nie echt nut Maaaar zaterdag ga ik testen... als k dan nog nie ongi ben natuurlijk
haha ja inderdaad...geduld is een schone zaak, alleen ik heb niet zoveel geduld Natuurlijk krijgen jullie weer een foto..twijfel om morgenochtend te testen of nog langer te wachten.. denk dat het morgenochtend wordt Heb je al last van klachtjes? Ik had gisteravond ineens last van m'n borsten..vanacht wakker om te plassen (heb ik nooooit) en vanochtend werd ik misselijk wakker en heb al ongeveer 4 dagen krampjes en het idee dat ik ongi ga worden..
Hey Isis! Ik was even je topic aan het lezen.. wat spannend zeg! Het streepje is ook op mijn comp te zien!! Het zou me heel erg verbazen als je met een paar daagjes niet een KNALtest in je handen hebt! Keep us posted
Hey Biejie, wat leuk dat je reageert! Vind het zelf nu langzamerhand ook superspannend worden!! Eerst vond ik de ovutestjes vooral raar.. maar nu wordt elke dag spannender Ik hoop dat je gelijk hebt! Zodra ik weer een zw-test doe laat ik het weten! Momenteel blijven de ovu's namelijk bijna posi en dus niet erg interessant om te posten
Weet je al wanneer je weer een ZWtest gaat doen? Het zal wel heel erg kriebelen bij je, hihi. Ik heb vorige maand nagenoeg de hele maand ovu's (dipsticks) gebruikt, omdat ik eens goed mijn cyclus wilde gaan snappen. En na mijn ei op CD17, werden ze direct weer negatief. Er bleef wel een klein lijntje, ongeveer de helft van de kleur van het controlelijntje, en later een kwart. Die van jou zijn echt totaal anders!
kon niet wachten, dus heb nu al een zw-test gedaan..en hij is iets duidelijker geworden! Ben benieuwd of jullie het ook zien.. foto is niet heel best. Deze foto is trouwens niet bewerkt:
Waarschijnlijk heb ik een vuiltje in me oog.. Maar ik zie eigenlijk niet zoveel..... Zag het op die eerste duidelijker... sorry haha
hmm daar was ik al een beetje bang voor. 1e foto was bewerkt, deze niet . het is ook nog een licht streepje met middagurine natuurlijk, maar hier toch echt duidelijker dan de vorige.. tijd zal het leren..zit nog voor nod, kan nog van alles gebeuren!
Ahaaa vandaar Want heb net echt zitten turen, mn laptop nog gekanteld en al.. maar was niet echt een succes haha Maar als ie bij jou donkerder is is het goed toch! Hoop ook echt dt t lekker blijft zitten! Klopt je banner? dat je pas over 5 dagen zou kunnen testen? of zit je al vroeger voor je NOD?
ja banner klopt...zaterdag is m'n nod, duurt dus nog een behoorlijke tijd! heb tot nu toe steeds met middagurine getest, morgenochtend maar eens met ochtendurine.. en es kijken van de kv 2v5 zegt..die schijnen gevoeliger te zijn toch?
ehh jaa helaas heb ik er nog geen ervaring mee Maar schijnen dat die 2v5 wel heeel goed zijn! Dus inderdaad morgenochtend maar even doen met die! Woooww ga natuurlijk gelijk morgeochtend weer gelijk kijkne!! Pff,,, ik wil ook haha! Vind het natuurlijk HEEEEEEEEEEEEEEEEL leuk voor je! Alleen soms.. dan lees ik zo die verhalen en heeel veel mensen ik ben zwanger! en dn denk ik tsjaa.. dit is pas mn 3e ronde.. maar elke ronde is er 1 te lang als je zo graag wil! Maar natuurlijk gun ik het je!
Ik snap je hoor..vind het ook ontzettend knap dat je zo lang niet kan testen! en dan ook nog meelezen..ik zou geloof ik gek worden! Ik duim ook heeeeeel hard voor jou!! Zou leuk zijn, samen zwanger! En elke ronde wachten, voelt als een ronde te lang. Ben trouwens nog niet volledig overtuigd van het feit dat ik zwanger ben hoor...wil eerst een echt duidelijke test hebben.. Heb ook wat hele vroege mk's gehad..maar daarbij nog nooit een streepje zo vroeg gehad, vandaar het stuiteren. laten we gewoon afspreken dat jij zaterdag positief test en mijn testjes vanaf nu duidelijker worden! Deal?
hey meiden, dit is m van vanochted. Foto's blijven onduidelijk zie ik..moet echt een nieuwe camera fixen. Eens informeren of die van m'n vriend nog leeft, want dit is niets. Maar goed, ik zie weer een licht streepje en vanochtend kon ik duidelijk zien dat ie roze is. Spannend! Vanochtend ook weer misselijk wakker.. Zien jullie m ook? Foto is niet bewerkt (zit op werk en kan niet)