hey Isis, Ja ik zie hem. Ik heb even in het negatief gezet voor . Oooowww zo spannend morgen of vanavond al ff een kv 2v5 euro doen groetjes cher
Haha misschien ben ik echt raar maar ik zie die gewone foto's toch echt duidelijker dan de negatieven Maar ik denk dat het tijd word voor.... En voorzichtige gefeliciteerd!!!!
heb net met 2v5 getest het is hier geen tuurstreepje meer!! Of het op de foto te zien is... hier in ieder geval de foto
ik heb het echt helemaal gevolgd en wilde paar dagen terug al zeggen, jij bent zwanger!! maar dacht laat ik verstandig zijn....maar TOCH je bent het! gefeliciteerd, vond je topic bere leuk, net gtst
gefeliciteerd!!! zou dit dan toch te maken hebben met die positieve ovu testen?? maar super voor je!!!!!
dankjewel! Het voelde voor mijzelf ook een beetje als GTST, alleen wat echter jij ook gefeliciteerd met je zwangerschap!
geen idee of het met de (bijna) positieve ovutesten te maken heeft gehad.. denk het haast wel! Wow wat een ongelofelijk gevoel is dit zeg.. nu snap ik waarom ze over een roze wolk praten
Nu dan officieel: GEFELICITEERD!!!!!!!! Geniet maar lekker van je roze wolk.. Ik weet nog dat in mijn vorige zwangerschap ik in het begin iedere ochtend wakker werd en me besefte: Oh ja... joepie!.. Ik ben écht zwanger!! Nou, dan kan je dag niet meer stuk
Dankjulliewel lieve meiden! Bedankt voor het meelezen en meeleven En Biejie..dat gevoel had ik vanmorgen ook.. geweldig gevoel!