Teststreepje steeds lichter

Discussion in 'Zwanger worden' started by Loesjuh, May 17, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. yessyca

yessyca Actief lid

Jan 4, 2007
    131
    0
    0
    Ja je voelt je dan ook echt mega kloten! Ik heb het ook gehad, staat ook wel op de site. Dan zak je dus echt wel even door de grond als blijkt dat je niet zwanger bent! Rot voor je meis, succes!

2. maranka

maranka VIP lid

Mar 27, 2007
    10,842
    0
    36
    Dikke knuf meid. Veel succes in de volgende ronde.

3. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

Thnx meiden!
    Ik had de tests hier van de site. Wel een vage ongi dit keer, 's ochtends wat bloed, 's avonds niets meer alleen wat bruin. Geen ongikrampen wel steekjes.

4. Sann

Sann VIP lid

Jan 27, 2007
    16,307
    2
    38
    Brabant
    Oooow, nou de testen hier van de site zijn toch volgens mij echt geen "bagger"testen. Ik gebruik ze ook en gaat altijd goed. Het is alleen idd beter niet voor je nod te testen omdat er dan nog van alles mis kan gaan, maar dat heeft niks met die test te maken.

5. sanilya

sanilya Nieuw lid

May 19, 2007
    4
    0
    0
    Hallo dames,

Hier een moeder van 2 lieve kindjes, Kaylin van 7 en Dyon van bijna 4!
    Mijn vraag is, ik heb een cyclus van 28 dagen, soms wat korter, maar nooit langer. Ik ben nu "3" dagen overtijd, heb een test gedaan, de teststreep is natuurlijk altijd goed te zien, maar de andere heel lichtjes......! zou het zo kunnen zijn?

Liefs Petra

6. sanilya

sanilya Nieuw lid

May 19, 2007
    4
    0
    0
    Hoi Loesjuh

Volgens mij maakt het niets uit of het streepje lichter wordt of niet. Ik heb dat zelf ook gehad toen ik pas zwanger was van mijn eerste en tweede kindje. Nu heb ik een test gedaan waarbij het streepje heel lichtjes is.
    Maar als jouw eerste test al een duidelijke streep heeft, betekend dat dat je gewoon zwanger bent.

Veel geluk

7. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

Hey ik heb voor de zekerheid vandaag nog even een test gedaan en deze was weer positief (licht maar duidelijk streepje). Ongi heeft niet doorgezet, alleen vrijdag en zaterdagochtend wat bloed gehad verder niets.. Als het wel had doorgezet zou ik dan een negatieve test krijgen?

Van de week ga ik nog een digitale test doen van CB, dan weet ik het in iedergeval zeker. Tot die tijd ff geen banner..

8. Danjo

Danjo VIP lid

Feb 25, 2007
    18,384
    22
    38
    Female
    Kan ik je niet mee helpen hcg blijft wel even in je lichaam
    Ik zou de ha bellen en vragen om bloed te prikken meis
    dan heb je echt zekerheid

9. Nadesy

Nadesy VIP lid

Jan 27, 2007
    15,934
    0
    0
    Deventer
    Meis spannend ik duim hard voor je

10. veertje23

veertje23 Actief lid

May 2, 2007
    333
    0
    0
    Verzorgende
    Gelderland
    Jeetje heb net alles even zitten lezen maar wat spannend zeg ik zal heel hard voor je duimen dat de testen positief blijven en dat je gewoon zwanger bent.

Liefs Veer

11. little hope

little hope Actief lid

Apr 7, 2007
    445
    0
    0
    Ewijk
    ik zeg altijd... streep=streep ;)

dus alvast n voorzichtige felicitatie van deze kant

@loesjuh,,, meis ik ga voor je duimen !

Share This Page