Hoi allemaal, Ruim 1.5 week geleden kreeg ik een bloeding, direct nadat we gemeenschap hadden. Echo gehad alles was goed. Sindsdien bruinverlies, en het gaat maar niet over! Het is erger op dagen dat ik werk, ik werk in de zorg dus beweeg veel.... Iemand ervaringen? Hoort dit zo lang te duren??
Hoi kangerootje, Ik kreeg bij 12 wkn bloedverlies, echo was goed waars. Adertje gesprongen... Paar dagen later een hevige bloeding gekregen , bleek een hematoom je hebben van 8 cm. Sinds dien verlies ik elke dag bloed variërend van rood-bruin- naar bijna over naar weer maandverbanden vol. Ik ben nu onder controle bij de gynaecoloog. Als het bruin verlies blijft aanhouden zou ik contact opnemen met je vk en opnieuw een echo vragen om het e.e.a uit te sluiten.
Ik moet ook rustig aan doen, wanneer ik teveel heb gedaan Word mijn buik onrustig en verlies ik meer bloed zit dus ook vanaf week 12 in de ziektewet.
Ik heb van week 6 tot ruim 9 weken bruinverlies gehad en ergens tussen de 6 en 7 weken een flinke bloeding. Ik dacht toen ook echt dat het over was, omdat ik een kleine week ervoor een echo had gehad en nog maar 5 weken zwanger bleek te zijn ipv rond de 6.5/7 weken. De volgende dag hadden we een mooie echo met een kloppend hartje. Sinds een week geen bloedverlies meer. Ik begrijp je angst en onzekerheid, maar bij mij was het waarschijnlijk mijn baarmoederhals die makkelijk en snel bloed.
Thanks voor de reacties. Het is nog steeds niet over en heb echt het idee dat t in verband staat met m'n werk, dus tillen en lopen en bukken enz... Ga morgen toch de verloskundige maar weer bellen....
Net even bij de VK geweest en het hartje beluisterd, alles was gelukkig goed met ukkepuk. Ze weet niet zo goed waar het bloedverlies vandaan komt, waarschijnlijk een gevoelige baarmoedermond. Ik mag binnenkort naar het ziekenhuis, waar ze een cervixmeting gaan doen, vind ik echt heel fijn omdat in mijn familie cervix insufficiëntie voorkomt... Ze zouden de baarmoedermond op 20 weken sowieso al meten, maar nu mag het dus een keer eerder. Een extra check kan geen kwaad, vind ik heel fijn!!
dat is fijn dat ze het een extra checken vooral als het al in de familie voorkomt. dan kun je er maar beter vroeg bijzijn! hoop dat dan alles goed is! zolang het bruin verlies is kan het geen kwaad zover ik weet. had ik laatst ook een paar keer!