Ik vraag me af of jullie een zwangerschapstest alleen doen of samen met je partner erbij. Of dat je het later aan hem laat zien.
Ik test met man erbij! Ben ook niet van het testen voor NOD wat de kans groter maakt om positief te testen. Zou het dan jammer vinden dat m'n man er niet bij is als ie positief is 😊
Hier semi samen getest haha. Zouden samen kopen op zaterdag en zondag samen testen. Kon me niet meer inhouden zaterdag en ben naar de winkel gegaan toen hij nog op bed lag. Heb getest toen hij nog lag te slapen en hem al stuiterend wakker gemaakt
idem. als hij wist wat ik al aan testen had versleten... en mijn eerste test zag hij niet eens een streep... geen idee of ie echt zo onduidelijk was? maar mochten we ooit toch een derde kindje erbij willen proberen dan laat ik alleen nog een digitale of een knalstreep zien want man wat is dat een rot gevoel, je ziet het overduidelijk en hij: nope nix...
Als hij wist hoeveel testjes ik heb versleten haha. Ik test alleen en positief nieuws meteen aan hem laten zien natuurlijk. Maar wilde hem ook niet steeds confronteren met negatieve testen.
In het begin teste we samen. Maar uiteindelijk versleep ik zoveel testen, kwamen we in de medische molen enz dat we dit hebben losgelaten. Typisch genoeg de ronde waar we nu zwanger zijn geworden wel samen getest en waren we allebei bloednerveus
Ik heb maar twee keer getest (bij elke dochter 1 keer, 1 dag na nod) maar beide keren samen. Vind ik echt iets wat je samen doet. Oh nee, vorig jaar ook nog een keer ( ook samen) maar toen hoopten we de andere kant op.
De planning wás om samen te testen. Ik kreeg al heel snel last van bloedverlies en dacht dat ik ongi was geworden. In ziekenhuis nog een negatieve test en dag erna wilde ik thuis nog eens testen om zeker te weten dat ik niet zwanger was. Dus alleen getest en toen bleek ik wel zwanger te zijn.
Ik zie je streepje duidelijk hoor. Mannen zijn vaker kippig Ik heb in de badkamer staan testen, omdat ik er niks van verwachtte. Met positieve test richting man gestuiterd, het was me snel vergeven
Ik heb meestal alleen getest, vooral omdat ik wist dat de test toch negatief zou zijn. Bij de eerste positieve test (die ik totaal niet zag aankomen) was mijn vriend er gelukkig wel bij! Dat maakte het wel een heel speciaal moment vond ik
Mijn vriend wil t graag zien, maar ik moet eerlijk toegeven dat ik 'tussendoor' ook wel graag een testje doe. Volgende keer ga ik echt proberen ná mijn NOD te testen, en dan is hij er uiteraard bij. Dan hoop ik op zo'n mooi moment als bij jou Eefje1980!
Leuke reacties! Ik weet nog niet hoe ik het straks ga doen, ik denk dat het eerst even moet landen bij mezelf... Even van de (positieve) schrik bijkomen ofzo haha
Whaha had ik ook idd kunnen schrijven! Bij de eerste zouden we samen testen in het weekend, maar ik kreeg op vrijdag ineens zo'n sterke testdrang dat ik vast testte en die bleek positief! Nou dat heb ik nog een poos moeten aanhoren Nu samen getest (9dpo..erg vroeg ook) komt er een dun streepje te staan na een poosje, blijkt die dus ook positief en zegt ie : nee hoor ik geloof je niet, ik wil een knaller zien Nou daar valt je b#k toch van open hihi...mannen...
Vorig jaar zat Manlief op de bank toen ik op het toilet ging testen er kwam gelijk een duidelijke 2e streep! Nadat ik met bibberhandjes de test liet zien zei hij...... ik zie duidelijk een 2e streep maar vertrouw streepjes testen niet pas als een digitale test zwanger zegt geloof ik het pas. Ik ben de volgende morgen maar een digitale gaan halen om hem te laten zien dat 2 duidelijke strepen ook echt zwanger betekend haha. Idd mannen!
Wij testten eigenlijk altijd samen. De laatste keer had ik zelf getest, omdat mijn cyclus raar deed en ik op het punt stond met een ivf-poging te beginnen. Ook omdat ik ervan overtuigd was niet zwanger te kunnen zijn. Maar toen kwam mijn man net beneden en zag hij (net als ik) een vaag tweede streepje opkomen.
ik bij de eerste zelf getest, (eigenlijk om zwangerschap uit te sluiten) en bij de 2e hebben we samen getest. maar beide ronde 1, dus dat is inderdaad anders dan dames die al maaaaanden bezig zijn. Dan zou ik mijn man er ook buiten houden, en met een positieve test meteen vertellen.
Ik test eigenlijk altijd alleen, als mijn man nog in bed ligt. Als hij negatief is, gooi ik hem meteen weg en kruip ik terug in bed om te knuffelen. Hij weet altijd wel dat ik ga testen, maar ik ben vaak eerder wakker als hij...