teststrips overdatum.

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Suprise, 15 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suprise

Suprise Fanatiek lid

14 mei 2012
    2.293
    1
    36
    in het kader van bezuinigingen...

IK heb bij mijn zwangerschap van dochter zwangerschapsdiabetes gehad. Nu ik weer zwanger ben leek het mij en de vk verstandig om in elk geval al wekelijks een dagcurve bij te houden. Nu heb ik nog 4 on aangebroken potjes met testtrips staan a 34 euro per potje. Ze zijn alleen over de datum. zouden ze nu echt niet meer te gebruiken zijn? ze houdbaar tot aug 14

2. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Ik denk dat het niet veel verschil maakt. Ze zijn nog dicht. Overal moet een datum op.

Als je de apotheek om advies vraagt zeggen ze uiteraard dat ze niet betrouwbaar meer zijn. Maar die zien alleen maar eurotekens naar mijn idee.

3. Suprise

Suprise Fanatiek lid

14 mei 2012
    2.293
    1
    36
    dat idee heb ik dus ook. heb het daar al even gevraagd maar idd die zijn niet meer geldig en geven verkeerde waarden aan. dus nieuwe

4. Boekenwormpje

Boekenwormpje Bekend lid

1 feb 2014
    903
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wondmateriaal en zo willen wij in de zorg nog wel eens onze schouders over ophalen als t over datum is. Maar teststripjes zijn echt niet meer betrouwbaar na datum. Dus helaas...

5. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Verplaatst naar zwangerschap.

6. Suprise

Suprise Fanatiek lid

14 mei 2012
    2.293
    1
    36
    dat zou ik zelf ook zeggen gezien ik in de zorg werk. Maar hulpgroepen willen ze nog wel hebben voor oa Roemenie en ik heb nu een curve gedaan met teststrippen die nog niet over datum waren en deze die dus wel over datum waren maar de uitslagen waren exact het zelfde en ik zie niet in wat er kapot zou kunnen gaan.

7. Nuf

Nuf Actief lid

6 jan 2015
    395
    1
    0
    Met een paar jaar over de datum gaan ze wel rare uitslagen geven heb ik op me werk gezien maar als ze normale uitdlag gevrn zou ik ze gewoon gebruiken

Deel Deze Pagina