Terug van weg geweest.

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Elmo, 15 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ben herkent en het is en was gelukt om een tijd anoniem te zijn en te blijven.

Ik wil een paar meiden die hier ook actief zijn bedanken voor de steun de afgelopen maanden. Ze wisten dat ik terug was en hebben mij geen moment laten vallen of een rot gevoel gegeven of bezorgd. Met namen Mumija en Nikky88? weet niet of ik het goed schrijft, En Joyce ze is de eerste geweest die contact had op genomen omdat ze mij een maand geleden had herkend en tot de dag van vandaag heeft ze dat voor zich gehouden. Dank je wel Joyce.

Hoe het is gegaan. En ook al trek ik een beerput open wat betreft begin augustus een aantal dingen hebben mij zeer dwars gezeten.

En ja ik ben verschrikkelijk dom geweest om open te zijn op dit forum.
    Heb niet beseft wat ik daarmee mij zelf en voornamelijk mijn kinderen hebt aangedaan.

Wel is het een zet geworden in de juiste richting idd gekozen voor mijn zelf. En mijn kinderen. Dat was de beste actie in jaren.

Ben altijd geweest wie ik was en nog ben ik wie ik ben. Met de kinderen gaat het goed ze pakken het beter op dan ik had gehoopt ben zelf ook een stuk op geknapt van al het gebeuren ben weer beter in mijn schoenen komen te staan en het voelde niet fijn hoe het gegaan is maar ben wel blij dat het gedaan IS.

Heb nooit de aandacht hier op willen vestigen. Het was hier een uitlaat klep voor mij een leven buiten het leven wat ik leef. Dingen kunt bespreken die je niet met iedereen kunt delen.

Wel heb ik een les geleerd het is belangrijk om eerlijk te zijn. Maar op een forum moet je ook je privacy beschermen. Verhalen gaan de wereld in en schrijvend is het ook lastig om uit te leggen soms hoe bepaalde situatie.s zijn ontstaan of hoe ze zijn gelopen. En waar de werkelijke waarheid ligt.

En ja zeker was ik bang doods bang het is als of er iemand met een pistool op je hoofd staat. En weetje ik was uit eindelijk zelf de genen die het pistool te handen nam door iets te vertellen wat mijn leven overhoop heeft gegooid maar het is waar. Als je onder stress staat ben je in staat om meer te doen dan je voor mogelijk had genomen. Angst is een slechte raad geven maar soms. Brengt het je op het juiste pad.

2. Niekepiek

Niekepiek Niet meer actief

Fijn dat het jullie nu goed gaat. En welkom terug natuurlijk. Ik had je ook al herkend.;)

3. Elmo

Elmo Niet meer actief

Dat is lief van je.

Hopelijk nieuwe start nieuwe ronden vond dat ik het gewoon zo netjes moest neer zetten.

En van af nu kan ik weer heerlijk mijn zelf zijn en adviezen geven in mijn eigen stijl. Want het was knap lastig om anoniem te kunnen schrijven.;)

4. misa

misa Niet meer actief

Ik zit te denken welk verhaal ik me terug kan halen waar het over gaat, maar durf het niet zeker te zeggen.

Hoe dan ook klink je opgelucht in je verhaal dus dat lijkt me goed. Welkom terug!

5. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Fijn! 😘😘😘

6. Elmo

Elmo Niet meer actief

Dank je wel! En jij ook bedankt.;)

7. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Geen idee wat zich allemaal op dit forum en in je leven heeft afgespeeld, hoef ik ook niet te weten, maar ik herken je wel en zeg welkom terug! Fijn dat het goed gaat.

8. Bieslook

Bieslook Actief lid

4 mrt 2015
    232
    0
    0
    Sprookjesbos
    Fijn dat het beter met je gaat. ☺
    En welkom terug natuurlijk :D

9. skiwi

skiwi Fanatiek lid

15 jun 2012
    4.270
    402
    83
    Vrouw
    Welkom terug. Ik had je ook al herkend. Fijn dat het beter gaat

10. Knapie

Knapie Fanatiek lid

5 nov 2013
    1.524
    0
    0
    Welkom terug! Ik vroeg me al een tijdje af of je er weer zou zijn aangezien je toch wel bij het meubilair hoort hier. Ook jij hebt gewoon het recht om op dit forum aanwezig te mogen zijn.

Ik was je naam nog niet tegen gekomen in andere topics maar op basis van deze post had ik je nog niet herkend. Je manier van schrijven is een stuk beter ;)

11. Bailief

Bailief Niet meer actief

Welkom terug!
    Ik heb alles toen gevolgd, vind het goed van je dat je voor jezelf gekozen hebt!

Je manier van schrijven is inderdaad veranderd ;)

12. Islah

Islah Niet meer actief

Welkom terug. Jouw schrijfstijl is ook niet zo moeilijk te herkennen...
    Fijn dat het goed gaat!

13. Mitsy1983

Mitsy1983 VIP lid

25 jun 2014
    5.359
    3
    36
    Zuid Limburg
    Welkom terug en heel fijn dat het goed met jullie gaat! Heb je wel een foto van Elmo? Ben gek op katten :).

14. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    Fijn dat het goed gaat!!! enne welcome back!!

15. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Welkom terug!

16. Eki

Eki Fanatiek lid

20 jan 2012
    2.127
    1
    36
    Waarvan akte.
    Vraag me nog steeds af waarom mensen altijd roepen dat ze weggaan en nooit meer terug komen, maar dan tóch altijd weer terugkomen.

Edit: niet naar jou persoonlijk hoor, maar ik zie het gewoon vaak gebeuren ;)

17. skiwi

skiwi Fanatiek lid

15 jun 2012
    4.270
    402
    83
    Vrouw
    Vast omdat ze ons toch niet kunnen missen. Het is hier immers meestal heel gezellig :)

18. Brinta

Brinta Fanatiek lid

9 apr 2013
    2.145
    191
    63
    Zuid holland
    Welkom terug!
    Ik vind het leuk dat je er weer bent en ben blij dat alles goed met je gaat.

19. Lentekriebel

Lentekriebel Fanatiek lid

11 sep 2011
    1.384
    0
    0
    Ik heb echt geen enkel idee waar dit over gaat, hoeft ook niet.
    Maar welkom terug!!

Hoe kunnenjullie mensen toch herkennen aan hun schrijfstijl? Ik zit vrij veel op zp, maar zou geen mens kunne herkennen...ja, misschien Joycey omdat ik haar vaak zo grappig vind.

20. TanteTrien

TanteTrien Niet meer actief

Welkom terug😘

Deel Deze Pagina