Cyclus dag 24 veel slijm

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Bertine, 7 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bertine

    Bertine Nieuw lid

    7 sep 2007
    3
    0
    1
    Hoi allemaal
    deze maand had ik rond mijn innestelingsdag een klein beetje rose afscheiding. Nu op dag 24 van mijn cyclus verlies is echt heel veel slijm. Dit heb ik echt nog nooit meegemaakt. Wat zou dit kunnen betekenen
    Groetjes Anna
     
  2. farfan

    farfan Actief lid

    5 jul 2007
    324
    0
    0
    verzorgende
    deventer
    He Bertine,

    De roze afscheiding kan inderdaad wat bloed zijn van de innesteling.
    Het vele slijm wat je hebt als afscheiding heb ik nog even opgezocht op internet.
    Dit was wat ik ervan gevonden heb:

    De website laat zien dat je cervixslijm lichter en rekbaarder word als je vruchtbaar bent. En het veranderd weer als de vruchtbare periode voorbij is. Maar kan je ook aan je cervixslijm zien dat je zwanger bent? Ik heb sinds kort een wat dikkere witte cervixslijm. Betekend dat wat? Zou ik zwanger kunnen zijn?


    Dat zou kunnen, maar dan moet je wel heel duidelijk het verschil zien. In de zwangerschap wordt de afscheiding met name meer. Witte/romige niet riekende afscheiding. Ik zou gewoon een Predictor test doen, dan weet je het zeker


    Ik hoop dat je hier wat aan hebt! En heel veel succes!

    Liefs Farfan
     
  3. Milla

    Milla Niet meer actief

    Grote kans inderdaad dat je nu erg vruchtbaar bent.. Ik heb dat ook gehad. Als je zeker wilt zijn zou je een ovulatie test kunnen doen.
    Succes!
     
  4. Bertine

    Bertine Nieuw lid

    7 sep 2007
    3
    0
    1
    Ben altijd heel regelmatig ongesteld. Cyclus van 28/29 dagen. Zou mijn meest vruchtbare dagen dus al gehad moeten hebben. Moet a.s dinsdag mijn NOD krijgen. Zou dus wel erg laat in de cyclus zijn.
    'k Heb ook al de hele week zo'n licht zenuwachtig gevoel in mijn buik. Maar ja.. .we wachten maar af.
    Groetjes Anna
     

Deel Deze Pagina